لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

سردار بوکان در مقابل آوالان کامیاران ، به برتری رسید

بازی تیم های فوتبال سردار بوکان و آوالان کامیاران ، با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سردار به پایان رسید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دیدار تیم‌ های سردار بوکان و آوالان کامیاران از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، با نتیجه دو بر یک به سود سردار به پایان رسید ؛ در این دیدار ، موسی شهبازی (دقیقه ۵۰) و امین هاشمی (دقیقه ۷٥) برای سردار بوکان و صابر محمدی ( دقیقه ۲٨ )برای آوالان کامیاران گلزنی کردند. 

توقف کردن بازی توسط بازیکنان آوالان به بهانه اعتراض به داور در دقیقه ۶۰ بازی و همچنین اخراج حمید امامی سرمربی تیم آوالان کامیاران از بازی ، بعد از گل دوم سردار ، از حواشی این بازی بود.

خبات آهنگری مدیر اجرایی تیم سردار بوکان در مورد این بازی به خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: با توجه به حواشی پیش آمده این بازی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم از سود حریف بگذریم.

این بازی در حالی در ورزشگاه ۵ هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان برگزار شد که عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، از نزدیک نظاره گر بازی بود.

هم اکنون سردار بوکان با ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌ های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان ، فولاد نوین اهواز ، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم ، ایرانجوان بوشهر ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.

سردار در سال ۱۳۷۹ توسط علی خدامرادی در شهر بوکان تاسیس شد و ۹ سال در لیگ برتر استان حضور داشت؛ بعد‌ها در راستای پروژه انتخاباتی مدیران سابق فدراسیون ، مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور را به دست آورد و سهمیه شهر بوکان در انتخابات مجمع فوتبال استان در سال ۱۳۹۳ توسط شخص علی کفاشیان ، رئیس وقت فدراسیون به این شهر و هیئت فوتبال هدیه شد.

سردار اولین سال خود را در لیگ دسته دوم با مربیگری رضا وطنخواه در فصل ۹۴–۹۵ آغاز کرد و پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال تهران برای فصل‌های ۹۵ تا ۹۷ هدایت این تیم را بر عهده داشت که در مهر ماه امسال به دلیل کسب نتایج ضعیف، استعفا داد.

انتهای پیام/م

برد سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.