مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران :

اقتصاد ایران نیازمند خانه تکانی است

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای حل ۲ مشکل تورم و بیکاری راهی جز ورود جدی بخش خصوصی به اقتصاد کشور نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم گچساران گفت: دولت باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی به اقتصاد کشور را فراهم کند.

وی تاکید کرد : اقتصاد دولتی موتور محرکه فساد و بیکاری در کشور است.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه ایران با ظرفیت تولید روزانه پنج میلیون بشکه نفت و پنج میلیون متر مکعب گاز می‌تواند یکی از کشور‌های ثروتمند جهان باشد، تصریح کرد: تولید این میزان نفت و گاز به معنای درآمد سالیانه ۴۰۰ میلیارد دلار است.

دقیقی ابراز داشت: خدمات بسیار خوبی در عمر چهل ساله انقلاب در تمام زیرساخت‌های زندگی و اقتصادی در کشور ایجاد شده است، اما در کنار دستاورد‌ها باید تلاش کرد اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که امروز چالش‌های اقتصادی و فرهنگی کشور را تهدید می‌کند.

دقیقی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ رسانه در خارج از کشور برای ضعیف کردن آرمان‌های دینی بین نسل جوان فعالیت می‌کند و قشر‌های مختلف مردم باید برای مقابله با این فعالیت‌ها و نقشه‌ها هوشیار و آماده باشند.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری قدرت امنیتی و نظامی ایران افزود: جنگ نظامی ایران را تهدید نمی‌کند و سیاست ایران در برابر تهدید‌ها بازدارندگی است.

دقیقی ابراز داشت: در زمان جنگ میانگین حضور رزمندگان در دفاع مقدس ۵۰ هزار نفر بود که نشان دهنده حضور ۱۶ میلیون نفر در جبهه‌های جنگ است.

وی میزان مشارکت مردم در جبهه‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: همدلی مردم، تدبیر‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری معظم کشور را از شرایط سخت جنگ و دیگر تهدید‌ها عبور داد.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی ایران قرار دارد.

 انتهای پیام/غ

اقتصاد دولتی موتور محرکه فساد و بیکاری در کشور

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.