افتتاح و آغاز اجرای چند طرح در شهرستان کنگان

بهره‌برداری و اجرای چند طرح عمرانی، بهداشتی و آموزشی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در شهرستان کنگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طرح بهسازی معابر روستای قلعه میان به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و اعتبار سه میلیارد و ۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و ساخت دبستان چهار کلاسه مالک اشتر این روستا نیز با زیربنای ۲۶۴ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد ریال آغاز شد.

ایجاد اورژانس ۱۱۵ شهر بنک با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و اعتبار ۷.۵ میلیارد ریال، توسعه مرکز خدمات جامع سلامت با زیربنای ۱۲۷ مترمربع و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و سالن ورزشی بانوان این شهر با زیربنای ۱۳۶۰ مترمربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال شروع شد.

تجلیل از افتخارآفرینان کنگان

همچنین با حضور مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ۱۳۸ نفر از مدال آوران و افتخار آفرینان شهرستان کنگان قدردانی شد.

خورشیدی در این مراسم، گفت: ۴۰ سال از زمانی که مردم تصمیم گرفتند سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند و به خواسته‌های بحق خود برسند گذشت و ملت صبورانه پای مطالبات خود ایستادند و ثمره این ایستادگی، سربلندی در جهان است.

وی تاکید کرد: همه مسئولان باید در شان مردم خدمت رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین خبر داد که رئیس جمهور در روز‌های آینده مهمان استان بوشهر و به ویژه مردم این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اجرای و بهره‌برداری چند طرح در شهرستان کنگان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.