امام جمعه تربت جام:

اسرائیل ناامن‌ترین کشور جهان به برکت انقلاب وشهداست

امام جمعه تربت جام گفت: به برکت انقلاب و شهدا، امام و رهبری امروز نا امن‌ترین کشور جهان اسرائیل است که در حال حاضر اسرائیل از درون متلاشی شده است.

اسرائیل ناامن‌ترین کشور جهان به برکت انقلاب وشهدابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام جوادطاهری امام جمعه تربت جام در مراسم سالگرد شهدای گمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی گفت: به برکت شهدا امروز جمهوری اسلامی در جهان صادر شده و در دل آمریکا واسرائیل وحشت افتاده و‌به دنبال دیوارکشی به دور مرز‌های خودهستند.

وی افزود: دشمنان ملت ما را تحریم اقتصادی، تسلیحاتی و‌مورد هجمه فرهنگی قراردادندهرکشوری جز ایران بود تسلیم استکبار جهانی می‌شد، اما ملت قهرمان ایران ۴۰ سال است که در مقابل تهاجمات آمریکا مقاوم ایستاده و شعار مرگ برآمریکا را با بصیرت کامل و‌حساب شده علیه شیطان بزرگ سرمی دهد و‌از آرمان‌های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

امام جمعه با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه با اشاره به عوامل سقوط یک جامعه از منظر حضرت زهرا (س) با اشاره به فرارسیدن حماسه ۲۲بهمن تاکیدکرد:شرکت گسترده ملت قهرمان و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن یکبار دیگر دشمن را عصبانی خواهند کرد وحضور پررنگ مردم موجب عقب نشینی دشمنان خواهد شد هر چند که استکبارجهانی دست بردار از انقلاب اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام/ز. ج
 

برگزاری اولین سالگرد دو شهید گمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام

برچسب ها: ائمه اطهار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار