برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در رشت

نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی انجمن صنایع دستی بسیج هنرمندان گیلان در رشت برپا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امین محصل تبریزی مدیر انجمن صنایع دستی بسیج هنرمندان استان گیلان گفت: همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی به همت این انجمن و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در ورودی مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین برنامه انجمن پس از افتتاح مجموعه در ۲ ماه گذشته بود، افزود: در این نمایشگاه هنرمندان واستادان هنری آثار خود را به نمایش گذاشته و همچنین در زمان نمایشگاه پاسخگوی سوالات و آموزش هنری مردم هستند.

مدیر انجمن صنایع دستی بسیج هنرمندان استان گیلان گفت: این نمایشگاه به صورت دائمی هست و تلاش داریم تا بابرنامه ریزی خاص همه هنر‌های صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی استان را به نمایش بگذاریم.

امین محصل تبریزی با بیان اینکه، از همه هنرمندان و علاقمندان به آموزش صنایع دستی برای همکاری دعوت می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند همه روز‌های زوج هفته ازساعت ۱۷ تا ۱۹ به دفتر انجمن صنایع دستی بسیج هنرمندان در طبقه سوم مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) مراجعه کنند.

انتهای پیام / ق

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.