مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی پس از جشنواره فیلم فجر به صورت ویژه و با حضور عوامل آن در یاسوج اکران می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رضا دهبانی پور درباره چرایی اکران نشدن فیلم قصر شیرین در یاسوج در دهه فجر گفت: خوشحال می شدیم که این فیلم در استان به روی پرده برود اما مالکیت معنوی اثر متعلق به کارگردان است اینچنین تصمیم گرفته اند.

وی با اشاره به اکران نشدن فیلم های جشنواره فجر در شهرهای دهدشت و گچساران نیز گفت: اداره کل ارشاد تلاش کرد که همزمان با سراسر کشور فیلم ها در این 2 شهر هم اکران شود اما این موضوع در اختیار ارشاد و سازمان سینمایی نبود و صاحبان فیلم ها تمایل دارند فیلم هایشان فقط در مراکز استان ها اکران شود.

دهبانی ادامه داد: در طول سال و پس از جشنواره تمامی فیلم ها همزمان با کشور در سینما هنر یاسوج اکران می شود اما اشتیاقی در میان مردم برای استفاده از این فرصت نیست.

تصویربرداری فیلم قصر شیرین نهمین ساخته میرکریمی در آذرماه سال جاری در شهرستان دنا انجام شد. اکبر آیین هنرمند کهگیلویه و بویراحمد نیز در این فیلم بازی کرده است.

قصر شیرین تاکنون در میان فیلم های مدعی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است.

بر اساس اعلام سینما هنر یاسوج از 12 تا 22 بهمن ماه فیلم های آشفتگی، ایده اصلی،بنفشه آفریقایی، 23 نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، سال دوم دانشکده من، طلا، جان دار، دیدن این فیلم جرم است،روزهای نارنجی، معکوس و وکیل مدافع اکران می شود.
برخلاف سالهای گذشته فیلم ها در شهرهای گچساران و دهدشت به روی پرده نمی رود و تنها در شهر یاسوج روزانه در چهار سانس مخاطبان و علاقه مندان می توانند به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشینند.

صبح ها نیز در بخش سیمرغ پروانه ها فیلم هایی برای کودکان و دانش آموزان به صورت رایگان اکران می شود.

 انتهای پیام/غ

 اکران فیلم قصر شیرین بعد از دهه فجر

برچسب ها: فیلم ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.