افتتاح چند طرح عمرانی در نقاط مختلف کرمان

به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه روکش آسفالت محور کهنوج_ چاه مرید به طول ۸ کیلومتر افتتاح شد و همچنین چند طرح در رابر نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت دهه  فجر با حضور عیدی فرماندار کهنوج و جمعی از مسئولین شهرستان، پروژه روکش آسفالت محور کهنوج_ چاه مرید به طول ۸ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 مظفر پور رییس اداره راهداری ، حمل و نقل جاده‌ای کهنوج گفت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به حجم ترافیک عبوری از این مسیر؛ پروژه روکش و بهسازی آن موجبات افزایش هر چه بیشتر سطح کیفی و کمی این محور در حوزه ایمنی و تسهیل در عبور و مرور را فراهم خواهد آورد.

همچنین در شهرستان بافت اورژانس ۱۱۵ دهستان خبر با کلیه تجهیزات مورد نیاز از جمله یک دستگاه آمبولانس با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وبهره مندی ۲۰۱۳ خانوار، بهسازی، اصلاح و توسعه معابر روستای اسلام آباد با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان وبهره مندی ۳۱۶ خانوار، افتتاح طرح گاوداری ۵۰ راسی در روستای وکیل آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان وبهره مندی ۱۷۰ خانوار ، طرح اجرای سیستم آبیاری کم فشار در روستای فیروزآباد و دهلاچین با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان وبهره مندی ۵۱ خانوار،کلنگ زنی اصلاح و توسعه معابر روستای بدرآباد دشتاب با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و بهره مندی ۷۰ خانوار به مناسبت دهه فجر افتتاح و یا به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح در رابر و کهنوج

برچسب ها: حمل و نقل ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار