در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هلال احمر به زودی پلت‌های دارویی تولید می‌کند

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران گفت: خط تولید پلت‌های دارویی به زودی راه اندازی می‌شوند.

علی فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تولید پلت‌های دارویی اظهار کرد: شرکت داروسازی در نظر دارد خط تولید پلت‌های دارویی را به زودی راه اندازی کند.

وی افزود: راه اندازی این خط موضوع مهمی است که در ایجاد اشتغال، تنوع و تعداد تولید دارو تاثیر به سزایی دارد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درباره راه اندازی خط شربت پر‌کنی نیز اظهار کرد: خط سوم تولید شربت پرکنی با هزینه‌ای حدود ۱۰ میلیارد تومان راه اندازی شده است.


بیشتر بخوانید: تولید ۲میلیون صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی/ راه اندازی خط تولید هالوفایبر نیازمند تسهیلات و منابع است 


وی با بیان اینکه ما در تولید پلت اولین نیستیم، تاکید کرد: پلت را از تولیدکننده داخلی و گاهی هم از خارج از کشور تهیه می‌کنیم و امیدواریم با راه اندازی این خط از تولید داخلی خودمان استفاده کنیم.

فرجی همچنین درباره‌ تولید ماسک‌های نانو برای حجاج گفت: ماسک نانو پروژه‌ای است که چند سال پیش اجرا شد، اما قیمت تمام شده این ماسک بسیار بیشتر از ماسک‌های وادارتی می‌باشد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد:  با وجود اینکه امکان تولید این ماسک در کشور وجود دارد؛ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار