واکنش فیبا به بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامی

سایت کنفدراسیون جهانی بسکتبال امروز با انتشار خبری نسبت به بازگشت نیکخواه بهرامی و حدادی به تیم ملی بسکتبال واکنش نشان داد.

واکنش فیبا به بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) امروز با انتشار خبری نسبت به بازگشت نیکخواه بهرامی و حدادی به تیم ملی بسکتبال ایران واکنش نشان داد.

در این گزارش آمده است: تیم ملی بسکتبال ایران با بازگشت حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی تیم دست و پا بسته‌ای در پنجره ششم مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ مقابل ژاپن و استرالیا نیست، ‎ این ۲ بازیکن در پنجره پیشین انتخابی جام جهانی جایی که تیم ملی ایران مغلوب استرالیا شد و یک پیروزی ارزشمند مقابل فیلیپین به دست آورد غایب بودند‎.

آخرین حضورحدادی و نیکخواه بهرامی به سپتامبر سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد که تیم ملی ایران پیروزی مهمی در تهران مقابل فیلیپین با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ به دست آورد‎ بازگشت دو بازیکن قدیمی و قدرتمند به تیم ملی بسکتبال ایران، تیم را برای‎ اعلام رسمی کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ چین آماده خواهد کرد.

بسکتبالیست‌های ایران در حال حاضر با ۷ پیروزی و ۳ شکست در رده دوم گروه F. قرار گرفته و تنها یک پیروزی دیگر تا رسیدن به بلیط جام جهانی چین و فاصله دارد‎.

حضور بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، میثم میرزایی و سجاد مشایخی نیز اهمیت زیادی برای تیم ملی ایران خواهد داشت. یخچالی امتیازآورترین بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی است‎.


بیشتر بخوانید:

واکاوی حذف پترو از جام باشگاه‌های جهان/ سهمیه‎‌ای که سوخت!

قهرمانی پتروشیمی در نیم فصل / ذوب آهن و شیمیدر به پیروزی رسیدند

حضور یخچالی در تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام


انتهای پیام / 

بازتاب حضور نیکخواه و حدادی در تیم ملی بسکتبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار