استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان بوشهر در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲ پروژه عمرانی در شهرستان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: حجم و کیفیت خدمات نظام اسلامی به مردم در جای جای میهن اسلامی بسیار زیاد است و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف استان به منظور شناخت مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان انجام می‌شود و در دهه فجر در تمام شهرستان‌ها شاهد افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی , تولیدی و اقتصادی هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌های برق رسانی در استان تصریح کرد: امروز ۲۰ میلیارد تومان پروژه برقرسانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی نیز در دست اجرا در استان داریم.

گراوند از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان بوشهر تعداد ۶۶ پروژه با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۶ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شدند.

وی بیان کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات مورد تاکید قرار دارد و مسئولان و مدیران و متولیان امور به گونه‌ای کار کنند که خروجی آن رضایت‌مندی عمومی و رفاه و آسایش مردم باشد.

بر اساس این گزارش، در آیین‌های جداگانه‌ای پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر با حضور استاندار بوشهر و مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان امور ۲ شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال، افتتاح زمین چمن شماره ۳ استادیوم شهید بهشتی بوشهر با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و افتتاح ۹ پروژه شرکت برق منطقه‌ای فارس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان بوشهر

برچسب ها: دهه فجر ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.