جشنواره‌های هنری موثرترین ابزار معرفی استان کرمانشاه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نگاه مجموعه استان، توسعه جشنواره هاست افزود: برپایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری، موثرترین ابزار برای معرفی استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدابراهیم الهی تبار  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه   با اشاره به اهمیت کار‌های هنری و سینمایی در دنیای امروز بیان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  جشنواره فیلم شبدیز  را جزو برنامه‌های سال آینده خودقرار دهد.

وی گفت: توسعه با انسان‌های توانمند رخ میدهد و استان‌های توانمند با تغییر رفتار‌ها پرورش پیدا می‌کنند و به بالندگی فرهنگی می‌رسند.
 
الهی تبار افزود:یکی از ثروت‌های استان کرمانشاه، غنای فرهنگی است. تبدیل فعالیت‌های فرهنگی به پروژه و برنامه جهت گیری استان بوده است. یکی از تکالیف اداره کل ارشاد، شناساندن زیبایی‌های استان است.
 
وی گفت: پیشنهاد دادم که موضوع سوال امسال از دانش آموزان برداشت از تعبیر کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی باشد. این ایده چند هدف دارد که یکی از آن‌ها معطوف شدن اذهان به دارایی‌ها و ظرفیت‌های استان و تقویت احساس هویت و پدیداری باور‌های جدید با تغییر نگاههاست.
 
الهی تبار بیان کرد: استان کرمانشاه ظرفیت و زیرساخت لازم را برای برگزاری جشنواره‌ها دارد. جشنواره‌ها می‌توانند برای استان آورده اقتصادی داشته باشند.
 
 
وی افزود: این مهم است که جشنواره‌های استان در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد جای بگیرند. از اینکه جشنواره فیلم شبدیز نیز در این تقویم باشد استقبال می‌کنیم.
 
وی گفت:کرمانشاه می‌تواند در حوزه‌های تخصصی هدف سفر قرار بگیرد. جشنواره‌ها می‌توانند رقم زننده چنین اتفاقی باشند.
 
وی ادامه داد:با گنجاندن جشنواره فیلم شبدیز در برنامه سال آینده اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مشکلات اعتباری و کمبود امکانات از سر راه برگزاری این جشنواره برداشته میشود.
 
انتهای پیام/ز

کرمانشاه می‌تواند در حوزه‌های تخصصی هدف سفر قرار بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار