آزمون و شاگردانش در هند آزمون می‌دهند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در تورنمنت چهارجانبه با سرمربیگری مریم آزمون به هند می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در تورنمنت چهارجانبه با سرمربیگری مریم آزمون به هند می‌رود.

آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در خصوص این مسابقات می‌گوید: تیم ملی فوتبال بانوان ایران توانست از دور مقدماتی انتخابی المپیک صعود کند برای آمادگی بیشتر در دور دوم این رقابت‌ها که در فروردین سال آینده است به مسابقات چهار جانبه هند می‌رود.

آزمون در خصوص شکل گیری این مسابقات چهار جانبه گفت: تیم هند هم که مانند ایران از گروه خود صعود کرده بود برای آمادگی بیشتر بازیکنانش میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفت و از کشور‌های ایران، میانمار و سنگاپور که سبک بازی نزدیک به همی دارند دعوت به عمل آورد.

وی در خصوص ملی پوشان اعزامی به این مسابقات گفت: اسامی بازیکنان تقریباً مشخص شده، ولی هنوز به طور رسمی اسامی را اعلام نکرده ایم.

مربیان کادر فنی تیم ملی عبارتند از: مریم جهان نجاتی و مژگان مدائم زاده که سرپرستی تیم را شهرزاد نصیری بر عهده دارد.

آزمون در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات اظهار داشت: اعزام تیم ملی به این مسابقات با موافقت مهدی تاج و لیلا صوفی زاده صورت گرفته است و این تصمیم گیری درست برای اعزام تیم ملی به این مسابقات می‌تواند محک مناسبی برای بازیکنان ملی پوش ما هم باشد.

آزمون در رابطه با فوتبال بانوان ایران گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم ملی فوتبال ما دعوت اضافه شده اند و تیم ملی کشورمان مرحله دیگری را تجربه می‌کند و می‌تواند در آینده جایگاهش را در AFC و FIFA بهتر هم کند و همین لیگ فوتبالی که در کشورمان برگزار می‌شود ملی پوشان فوتبال کشورمان را آماده نگه داشته است.

انتهای پیام/

مرحله ای پویا برای فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.