مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛

تسهیلات با کارمزد ۲ درصد به زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: تسهیلات با کارمزد ۲ درصد به زنان سرپرست خانوار پرداخت می شود.

تسهیلات با کارمزد ۲ درصد به زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان رضوی گفت: اواخر سال گذشته تعهد کردیم به ۳۳ هزار زن سرپرست خانوار تسهیلات قرض‌الحسنه بین ۳ تا ۵ میلیون تومان اعطا کنیم که از این تعداد ۳۰۰۰ سهمیه خراسان رضوی بود.
 
وی ادامه داد: از این میزان، ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ تسهیلات با کارمزد ۲ درصد پرداخت شده است. البته خراسان رضوی در زمینه پرداخت تسهیلات جزو استان‌های اول شناخته می‌شود.

وی در خصوص میزان نرخ رشد منابع طی دو سال اخیر عنوان کرد: میزان رشد منابع در سال ۹۶ حدود ۸۰ درصد بوده و این میزان در سال ۹۷ تا این لحظه حدود ۴۰ درصد است؛ به این دلیل که امسال سال سختی بود، اما بانک عملکرد موفقی را در حوزه جذب و تخصیص منابع داشته و پیش‌بینی می‌شود که این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص پرداخت تسهیلات وام ازدواج و کمیته امداد عنوان کرد: تسهیلات ازدواج به ۲۰۰۰ نفر وام ۱۵ میلیون تومانی و بعضاً ۳۰ میلیون تومانی پرداخت شده است، همچنین در حوزه بهزیستی و کمیته امداد حدود ۹۰ درصد تکلیفی که دولت بر عهده بانک گذاشته، در استان پوشش داده شده است.

اکبری با تاکید بر اینکه این بانک در زمره بهترین ارائه دهنده خدمات الکترونیکی در میان بانک‌های کشور است، اظهار کرد: این بانک در حوزه بانک الکترونیک جزو بانک‌های خوب و برتر به شمار می‌رود چراکه در موبایل بانک، اینترنت بانک و سایت امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها بر روی این بانک اثری نداشته است، تصریح کرد: تحریم بر ما اثری نداشته زیرا کار ما در داخل کشور است و بانکداری خرد را انجام می‌دهیم. تقریباً همه مشتری‌های ما، مشتری‌های حقیقی در سطح خرد هستند زیرا تنها به اشخاص حقیقی وام می‌دهیم، البته به کارآفرینان حقیقی نیز وام اعطا می‌کنیم؛ هزینه سقف تسهیلات این بانک بین ۲ تا ۲۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین با اشاره به حمایت بانک از دانشجویان نخبه گفت: تیم‌های استارت‌آپ با ارائه ایده‌ها و خلاقیت‌های خود می‌توانند از تسهیلات این بانک در جهت گسترش دانش خود بهره‌مند شوند.


انتهای پیام\\ف. ح
 

به کارآفرینان حقیقی  وام اعطا می‌کنیم

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اموزشگاه
۱۸:۳۹ ۰۹ تير ۱۳۹۸
باسلام
باتوجه بهاینکه سرپرست خوانواده هستم وباایجادشغل ۸ نفرمربی دارم ولی هیچ کمکی ازهیچ نهادی به من نشده
هرچی هم کارمیکنم همه براکرایه محل کارم میره
اگربهم وام بدن براخریدمحل کارخیلی ازمشکلات حل میشه واین چندنفرهم بیکارنمیشن
آخرین اخبار