قطعه موسیقی بغض تاریخ تلفیقی از مادران آسمانی

سرپرست گروه همنوایی اشراق گفت: اثر موسیقی‌ بغض تاریخ که پیوند بین حضرت زهرا(س) و مادران شهید دفاع مقدس را نشان می دهد، در کرمان تولید شد‌.

قطعه موسیقی بغض تاریخ تلفیقی از مادران آسمانیبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی یداللهی سرپرست گروه همنوایی اشراق با بیان اینکه اولین اثر تولیدی و استودیویی گروه اشراق با عنوان بغض تاریخ، همزمان با ایام فاطمیه نشر داده می شود، گفت: این قطعه موسیقی ارتباط بین دو نسل یعنی: حضرت زهرا(س) و مادران نسل خودمان یعنی: مادران شهدای دفاع مقدس را نشان می دهد.

وی همزمانی ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی را نوعی انگیزه برای این پیوند بیان کرد و افزود: زهرا امیر تیموری شاعر، سینا صدفی ملودی، صادق آماریان تنطیم قطعه بغض تاریخ را بر عهده دارند.

یداللهی بیان داشت: این قطعه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) در فضاهای مجازی پخش می شود.

وی گفت: گروه همنوایی اشراق با هدف تولید و نشر آثار دینی و ملی، میهنی از سال ۱۳۹۵، متشکل از قاریان قرآن با چشم انداز و افق بین المللی و برون مرزی پا به این عرصه گذاشت.

سرپرست گروه همنوایی اشراق با بیان اینکه این گروه، رمضان امسال توفیق داشته در کشورهای اروپایی از جمله: آلمان، بلژیک و غیره حضور و به تبلیغ معارف دینی و قرآنی بپردازد، گفت: علی حسینی، مجتبی یدالهی، محمدحسین زنگی آبادی و علی اکبر انجم شعاع اعضای این گروه را تشکیل می دهند.

قطعه موسیقی بغض تاریخ در ادامه برای بهره بردن علاقمندان قرار داده شده است.

انتهای پیام/س

قطعه موسیقی بغض تاریخ در کرمان تولید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار