شرکت هنسی قدرت مکلارن 600LT را به محدوده بوگاتی ویرون رساند

مکلارن 600LT تیونینگ شرکت هنسی توانایی دستیابی به توان خروجی ابر خودروی بوگاتی ویرون را دارد.

شرکت هنسی قدرت مکلارن 600LT را به محدوده بوگاتی ویرون رساندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هنسی یک تیونر آمریکایی واقع در شهر تگزاس است که به تقویت و ارتقاء خودرو‌های اسپرت شهرت دارد. مدتی پیش اخباری مبنی‌‎ بر آغاز پروژه مکلارن 600LT توسط این شرکت منتشر شد که گویا یکی از اولین مکلارن‌های 600LT وارد شده به آمریکا برای انجام مراحل آزمایشی توسط این شرکت خریداری شده بود. حال با گذشت تنها ۱۲ ماه از عرضه مکلارن 600LT شرکت هنسی قرار است این خودرو را در سه نسخه با توان‌های مختلف عرضه کند.

مکلارن 600LT که در پروژه HPE شرکت هنسی قرار گرفته، قرار است در سه مدل زیر عرضه شود:

۱- مدل HPE700

این مدل توان تولید ۷۰۸ اسب‌بخار و گشتاور ۸۶۱ نیوتن‌متر را دارد و شتاب صفر تا صد آن تنها در ۲.۶ ثانیه اتفاق می‌افتد. مسافت ۴۰۰ متر با این مدل در مدت ۱۰.۵ ثانیه طی می‎شود.

۲- مدل HEP800

توان تولیدی در این مدل ۸۰۵ اسب‌بخار بوده و گشتاور ۹۷۹ نیوتن‌متر را تولید می‎کند. شتاب صفر تا صد آن با مدل HEP700 حدود ۰.۲ ثانیه تفاوت دارد و عدد ۲.۴ ثانیه را ثبت می‌کند. همچنین مسافت ۴۰۰ متر با این مدل در ۱۰.۱ ثانیه اتفاق می‌افتد.

۳- مدل HEP1000

قوی‌ترین عضو این گروه مدل HEP1000 است که توانایی تولید ۱۰۰۱ اسب‌بخار توسط پیشرانه ۳.۸ لیتری ۸ سیلندر V شکل به وسیله دو توربوشارژ عظیم دارد. گشتاور این پیشرانه تقویت شده ۱۱۷۳ نیوتن‌متر است و شتاب صفر تا صد این خودرو تنها در ۲.۱ ثانیه اتفاق می‌افتد که حتی از بوگاتی شیرون نیز سریع‌تر است.

جالب است بدانیم که نسخه پایه مکلارن 600LT با توان تولید ۵۹۲ اسب‌‎بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‌متر به خودی خود یک خودروی تند و تیز به‌شمار می‌رود. این در حالی است که مدل HEP1000 شرکت هنسی حدود دو برابر نسخه پایه توان خروجی دارد. این خودرو که اعدادی همچون یک ابرخودروی چند میلیون دلاری ثبت می‌کند، با احتساب‌ توربو‌های بزرگ، ورودی‌های هوای عظیم، سیستم اگزوز پیشرفته، اینترکولر ارتقاء یافته، فیلتر‌های هوای جدید و تغییراتی در کامپیوتر خودرو، به چنین توانی دست یافته است. گیربکس ۷ سرعته هوشمند استفاده شده در این پروژه، انتقال سریع و بدون وقفه نیروی تولیدی در این مدل را تضمین می‌کند.

شرکت هنسی قدرت مکلارن 600LT را به محدوده بوگاتی ویرون رساند


بیشتر بخوانید: ۱۰ ویدئوی پربازدید از تصادف خودرو‌های لوکس و سوپراسپرت میلیون دلاری +فیلم


انتهای پیام/

مکلارن 600LT با تیونینگ هنسی

برچسب ها: فناوری ، مکلارن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.