رشد چشمگیر بیمه ایران بعد از انقلاب در کرمانشاه

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر این بیمه بعد از انقلاب در کرمانشاه، گفت : در سال ۵۷ بیمه ایران کرمانشاه با ۱۴ نفر نیرو و پنج نمایندگی فعالیت داشته است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جمال یوسفی مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر این بیمه بعد از انقلاب در کرمانشاه، گفت : در سال ۵۷ بیمه ایران کرمانشاه با ۱۴ نفر نیرو و پنج نمایندگی فعالیت داشته که اکنون دارای ۱۸۰ دفتر نمایندگی، ۶ شعبه مرکزی دولتی و ۳۰ نمایندگی فروش تخصصی است.

وی از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان مادر و رهبر صنعت بیمه در کشور نام برد و گفت : بیمه ایران در بسیاری از زمینه‌های مختلف فعالیت دارد و در حدود ۸۴ سالی که از فعالیت آن می‌گذرد خدمات خوبی به مردم ارائه داده است.

وی کمک به ایجاد شغل در استان کرمانشاه و رفع بیکاری جوانان استان را از جمله اهداف بیمه ایران دانست و گفت: طرحی داریم که جوانان را در زمینه بیمه‌های تخصصی بیمه عمر را مشغول به کار می‌کنیم که مدت سه هفته ۴۵ نفر در این بخش ثبت‌نام شده‌اند و از افراد جویای کار درخواست می‌کنیم در این طرح ثبت نام نمایند.

وی افزود: برون سپاری این خدمات هم باعث ایجاد شغل برای جوانان خواهد شد و هم در تسریع رسیدگی به امور مردم نیز بسیار مؤثر است.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه در ادامه پرداخت به موقع خسارات بیمه شدگان را یکی از اولویت‌های اصلی بیمه ایران در استان دانست و گفت: اکنون پرداخت خسارات‌ها در مدت یک ماه تا ۳۵ روز انجام می‌شود که تلاش می‌کنیم که زمان را به ۱۵ روز برسانیم.

یوسفی از پرداخت ۱۴۷ میلیارد تومان خسارت به بیمه شدگان در استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و افزود: از این میزان ۱۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به خسارات خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه به صورت مستمر بر فعالیت نمایندگی‌ها و شعبات فروش نظارت می‌شود، گفت: مشتری مداری، برخورد مناسب با مردم و پرداخت سریع و بدون تاخیر خسارات در اولویت بیمه ایران است.

وی در ادامه به اعمال تخفیفات در صدور بیمه نامه به مناسبت دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن بیمه نامه بدنه اتومبیل ۱۰ درصد، حوادث انفرادی ۲۰ درصد، آتش سوزی اموال صنعتی و غیرصنعتی ۱۰ درلصد، حوادث رانندگان ۲۰ درصد، مسئولیت کارفرما ۲۰ درصد و مسئولیت هیات مدیرذه ساختمان ۲۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

بیمه ایران اکنون دارای ۱۸۰ دفتر نمایندگی است

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار