۹۳ هزار روستایی و عشایر تحت پوشش بیمه اجتماعی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت:در حال حاضر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ۹۳ هزار مستمری بگیر دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور  درجمعی از روستائیان و عشایر استان در استانداری کرمانشاه گفت: باید در چهل سالگی انقلاب نگاهی به دستاورد‌های انقلاب داشته باشیم، چراکه این اتفاق خواهد توانست در تقویت دستاورد‌ها و رفع نقاط ضعف اثرگذار باشد.

وی   ادامه داد: تاکنون دو میلیون و ۲۰ هزار خانوار روستایی شناسایی کرده ایم که هنوز تحت پوشش بیمه نیستند امیدواریم حداکثر تا پایان سال ۹۹ شاهد پوشش کامل روستائیان و عشایر جامعه هدف در کشور باشیم .

وی  افزود:در تلاشیم تا سرپرستان خانوار ۱۸ تا ۵۰ ساله زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بروند و در حال حاضر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ۹۳ هزار مستمری بگیر دارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور سپس با بیان اینکه تاکنون یک بسته حمایتی به مستمری بگیران این صندوق پرداخت شده است، افزود: در برنامه داریم تا به سرپرستان خانوار‌های روستایی بیمه شده فعال هم بسته کمک معیشتی بدهیم که کار‌های آن انجام شده و امیدواریم با تامین اعتبار به زودی شاهد پرداخت آن باشیم.

واعظ مهدوی افزود: روز گذشته (۱۵بهمن) عیدی تمامی مستمری بگیران و بازنشسته‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور پرداخت شد.

انتهای پیام/ز

عیدی تمامی مستمری بگیران و بازنشسته‌ها پرداخت شد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار