امیر هادیان:

نیروی هوایی رویای تسخیر ایران را بر باد داد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: جنگنده کوثر آخرین نمونه از جنگنده‌های پیشرفته‌‌ای است که طی سال‌های گذشته در نیروی هوایی طراحی و ساخته شده است. 

نهضت قطعه سازی در نیروی هوایی ایجاد شده استبه گزارش خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش صبح امروز در نشست صمیمی ارتش با مردم و اصحاب رسانه  در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی،گفت: نیروی هوایی با برخورداری از روحیه ایثار و شهادت و داشتن انعطاف نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشت.
 
وی افزود: نیروی هوایی در دفاع مقدس نقشی تعیین‌کننده داشت به نحوی که این نیرو در اولین پاسخ به تعرض عراق به خاک کشور، عملیاتی توسط پایگاه ‌های شکاری بوشهر و همدان انجام داد و با اجرای ماموریت کمان ۹۹ توسط خلبانان نهاجا، رویای تسخیر ایران بر باد رفت. در ابتدای انقلاب هم در ۱۹ بهمن ۵۷  کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره) بیعت کردند. این اقدام خط‌شکن بود به گونه‌ای که کمر طاغوت را شکست.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیرات هواپیما‌ها و جنگنده‌ها در صنعت هوایی، اذعان کرد: جنگنده‌های ما با وجود محدودیت‌ها  پرواز می‌کنند و مسائل مربوط به اورهال توسط متخصصان داخلی خودمان انجام می‌شود و نهضت قعطه سازی در این نیرو ایجاد شده است.
 
وی درباره مسائل مربوط به آموزش خلبانان نیروی هوایی تاکید کرد: آموزش تمام خلبانان و نیرو‌های فنی نهاجا در داخل کشور انجام می‌شود و ما در حوزه ساخت انواع مهمات و موشک‌ها خودکفا شدیم.

هادیان درباره ساخت جنگنده در داخل کشور، گفت: جنگنده کوثر آخرین نمونه از جنگنده‌های پیشرفته‌‌ای است که طی سال‌های گذشته در نیروی هوایی طراحی و ساخته شده است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
درود بر همه نیروهای مسلح که موجب امنیتت و آرامش جامعه هستند.
آخرین اخبار