سردار نقدی:

ولایت فقیه، ستون خیمه آزادی و مردم سالاری دینی است

سردار نقدی در رشت با تاکید بر اهمیت پیروی مردم از ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه ستون خیمه آزادی و مردم سالاری دینی است.

ولایت فقیه، ستون خیمه آزادی و مردم سالاری دینی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش روشنگری و تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در رشت گفت: تمام پیشرفت‌های به دست آمده در چهل سال گذشته زیر سایه مهم‌ترین دستاورد انقلاب یعنی استقلال به دست آمده است.

وی با تاکید بر اهمیت پیروی مردم از ولایت فقیه افزود: ولایت فقیه ستون خیمه آزادی و مردم سالاری دینی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام دسیسه‌های دشمنان در طول این چهل سال، همچنان پرقدرت پیش می‌رود.

سردار نقدی اظهار داشت: بر اساس آمار‌های بین المللی پیشرفت ما در چهل سال گذشته چشمگیر بوده و در بسیاری از عرصه‌ها جزء کشور‌های پیشرو در جهان هستیم.

وی به شکست دشمنان ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: معاندان در چهل سال گذشته بار‌ها علیه ایران دست به فتنه زدند اما چیزی جز رسوایی نصیبشان نشده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان از اول انقلاب دست به تهاجم فرهنگی علیه ایران زده اند، تصریح کرد: ۲۸۵ شبکه تلویزیونی و رادیویی علیه ملت و ارزش‌ها تبلیغ می‌کنند.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پاسخ به سوالات برخی حضار در این همایش با بیان اینکه آمریکا در تلاش است از طریق مذاکره ایران را تحت سلطه خود در آورد، گفت: آمریکا سعی دارد از مشکلات موجود در جامعه سوء استفاده کرده و از طریق عوامل نفوذی بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است با سرکوب و نادیده گرفتن دستاورد‌های انقلاب و ارزش‌های آن ایران را کشوری عقب مانده جلوه دهد.

۶ نفر از هادیان برتر سیاسی استان گیلان در این همایش با اهدای لوح قدردانی شدند.

انتهای پیام/ع

همایش روشنگری و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.