سردار نقدی :

انقلاب برای مردم آزادی آورد/ مشکل اقتصادی ساده‌ترین مشکل تاریخ انقلاب است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نظام طاغوت منتقدین در زندان بودند و شکنجه می‌شدند، اما انقلاب برای مردم آزادی آورد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نخستین همایش سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد گفت: انقلاب اسلامی به سیاهی‌ها پایان دادو برای مردم آزادی آورد تا جایی که امروزحتی دانش اموزان هم در مدارس بدون ترس و نگرانی انتقاد می‌کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ بشر را عوض کرده و دستاورد‌های بی نظیری داشته است. چهل سالگی آنرا باید جشن گرفت و تبیین کرد که چگونه برخلاف همه انقلاب‌ها با حفظ اصول به چهل سال رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نظام طاغوت، ۷۰ درصد مردم در روستا‌ها زندگی می‌کردند که بیشتر آن‌ها برق، آب، جاده نداشت در حالیکه چهار برابر امروز صادرات نفت وجود داشت.

سردار نقدی، استقلال، آزادی و مردمسالاری را از جمله دستاورد‌های انقلاب شمرد و افزود: در هیچ جای دنیا مثل ایران اسلامی مردمسالاری وجود ندارد. ولایت فقیه هم ستون اصلی خیمه آزادی و تکیه گاه اصلی مردمسالاری و ضد دیکتاتوری است.

وی گفت: دستاورد‌های انقلاب با گرانی و ارزانی سنجیده نمی‌شود. مشکل اقتصادی ساده‌ترین مشکل تاریخ انقلاب است.

وی افزود: انرژی، معدن و مواد اولیه، نیروی انسانی، علم و نقدینگی جزو مولفه‌های یک اقتصاد است و همه این‌ها در کشور وجود دارد با تغییر رویکرد دولت و بازگشت به انقلابی گری، خودباوری، قطع امید از بیگانه، توکل بر خدا و استفاده از همه ظرفیت‌ها مشکلات حل می‌شود.

محمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور هم در این مراسم حضور یافت و گفت: اساتید بسیجی باید از ظرفیت علمی و پژوهشی خود برای حل مشکلات استفاده کنند. از سال قبل تا کنون هم ۴۶ اندیشکده بسیج اساتید به منظور شناسایی و ارایه راه حل و رفع مشکلات در کشور راه اندازی شده است.

حمیدی ادامه داد: اساتید باید در هر استان و شهرستان مسائل مختلف را رصد، مساله شناسی و مطالبه گری کنند. باید با استفاده از ابزار و امکانات شبکه سازی کرد و از الان برای حضور حداکثری در انتخابات اسفند سال آینده برنامه ریزی شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز گفت: دانشگاه آزاد یک دانشگاه اجتماعی است که در تمام شهر‌های کشور شبکه حقیقی را ایجاد کرده است. میخواهیم به عنوان سرباز ولایت امید را در جوانان بالا برده و دانشگاه را به اقتصاد شهری پیوند دهیم.


وی گفت: باید علوم انسانی اسلامی را خلق کنیم. در این راه معاونت علوم انسانی را به جای معاونت پژوهشی ایجاد کردیم.

انتهای پیام//م. ص.



همایش مسوولان کانون‌های بسیج دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار