گل محمدی: پرسپولیس حرفه ای‌تر از ما عمل کرد/ پنالتی پرسپولیس درست بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: پرسپولیس از لحاظ دفاعی خیلی خوب بود و از ما حرفه ای‌تر عمل کرد.

گل محمدی: پرسپولیس حرفه ای تر از ما عمل کرد/ پنالتی پرسپولیس درست بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو درباره شکست تیمش برابر  پرسپولیس اظهار کرد: خیلی بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما در نهایت از این موقعیت هایمان استفاده نکردیم. متاسفانه در صحنه ای که خیلی خطرناک نبود به حریف راحت پنالتی دادیم. 

او ادامه داد:  در ادامه بازی  فشار آوردیم و باز هم با یک پاس اشتباه گل دوم را خوردیم. می‌توانستیم حداقل یک مساوی بگیریم. حملات خوبی در نیمه دوم داشتیم اما باز هم استفاده نکردیم. پرسپولیس از لحاظ دفاعی خیلی خوب بود و از ما حرفه‌ای‌تر عمل کرد. به آن‌ها تبریک می‌گویم. مشکلاتی برای این بازی داشتیم و نتوانستیم به علت نبودن زمین در مشهد دیدار دوستانه داشته باشیم. همین موضوع تاثیر زیادی داشت و تیم ما از شرایط مسابقه خیلی دور بود. ما یک بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) پیش بینی کرده بودیم اما چون پول زیادی از ما خواستند نتوانستیم آن بازی را انجام دهیم. بازیکنانم تلاش خودشان را کردند و امیدوارم مسئولان از ما حمایت کنند. ما کار سختی در آن جا داریم و  زمین تمرین نداریم اما  به آینده امیدوار هستیم. از اکنون برنامه‌ریزی می‌کنیم و  فشردگی مسابقات خیلی بالاست. وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم و  باید از لحاظ روحی و فیزیکی ریکاوری کنیم.

فلسفه کاری ما برد در هر بازی است 

او در باره  اینکه چرا تیمش دفاعی بازی نکرد، بیان کرد: ما باید در همه بازی ها برای برد به زمین برویم و این فلسفه کاری ماست. دوست داریم حمله کنیم اما مقابل تیمی مثل پرسپولیس باید مراقب باشیم. امروز ما در صحنه های دو گل دو اشتباه کردیم و تا پشت محموطه جریمه خوب جلو می آمدیم و  باید کار را خوب تمام می کردیم اما در این بخش نتوانستیم خوب باشیم. هم در ارسال ها خوب نبودیم و هم نتوانستیم خوب شوت بزنیم.

گل محمدی درباره  صحنه پنالتی گفت: به هر حال  کارشناسان باید توضیح بدهند و امروز سید علی قضاوت خوبی داشت. به نظرم در صحنه پنالتی درست سوت زد و اشتباهی نکرد و ما باعث شدیم که این اتفاق بیافتد. تمرکز خوبی نداشتیم و  در مجموع داور قضاوت خوبی داشت.


بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Poland
علی
۱۲:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
بله په چی.
Poland
علی
۱۲:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
چی شد ؟
آخرین اخبار