مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

ارتقاء جایگاه زن، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ارتقاء جایگاه واقعی زن مهمترین تحول و دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه بانوان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی گفت: نگاهی به تحولات زنان در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد که زنان جامعه ایران به خوبی جایگاه حقیقی خود را به دست آورده اند و با حضور در مجامع بین المللی، علمی و ورزشی به خوبی درخشیده اند.

ربیعی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: این دستاورد‌ها و نتایج مثبت آن در کمیته زنان و خانواده تبیین و معرفی می‌شود و علاوه بر آن فرصت‌ها و بستر‌های فراهم شده به واسطه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری برای نسل جوان که انقلاب را درک نکرده اند تبیین خواهد شد.

وی اضافه کرد: تشریح دستاورد‌های انقلاب بر اساس واقعیت برای نسل جوان وظیفه مسئولان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری از بانوان خواست برای خنثی سازی هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته و با اتحاد خود بار دیگر ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را به جهانیان ثابت کنند.

ربیعی همچنین با اشاره به هفته بزرگداشت مقام زن در اسفند ماه افزود: مراسم جشن و نمایشگاهی در سطح استان به این مناسبت برگزار می‌شود.

به گفته وی، این نمایشگاه چهارم تا دهم اسفند با هدف حمایت از زنان دارای کسب و کار، کارآفرینان، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و همچنین افزایش ظرفیت و توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در قزوین

برچسب ها: خانواده ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.