استاندار سمنان تاکید کرد؛

تلاش برای به صفر رساندن بیکاری جوانان در آرادان

استاندار سمنان گفت: نرخ بیکاری در آردان ۴.۱درصد است.

تلاش برای به صفر رساندن بیکاری جوانان در آرادانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های دهه فجر گرمسار و آرادان گفت: امروز نرخ بیکاری شهرستان آرادان ۴.۱ درصد است و با توجه به جمعیت اندک و ظرفیت‌های فراوان در سایه تلاش و همت مردم و مسئولان می‌توانیم شاهد این مهم باشیم.

وی بابیان اینکه ۲۲ پروژه بااعتبار ۶۵ میلیارد ریال در آردان افتتاح می‌شود، افزود: در ایام‌الله دهه فجر همچنین شاهد کلنگ زنی دو پروژه بااعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خواهیم بود.

استاندار سمنان بابیان اینکه آرادان بهترین عملکرد در بحث توسعه کشت‌های گلخانه‌ای را با توجه به ظرفیت‌های موجود دارد، ابراز داشت: به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در زمینهٔ کشت گلخانه‌ای، تولید و توسعه اقتصادی به‌خصوص و درزمینهٔ اشتغال‌زایی به‌طورجدی دستور کار مسئولان آرادان قرار گیرد.

آشناگر یکی از دستاوردهای انقلاب را مردمی بودن و حکومت مردم‌سالاری دینی در نظام برشمرد و گفت: حفظ استقلال و عزت ملت ایران از دیگر دستاوردهای مهم این انقلاب است.

وی بابیان اینکه برجام حاصل پیروزی عقلانیت و صلح‌خواهی ملت است، تصریح کرد: شکاف بین آمریکا و اروپا در قضیه برجام مشخص است و از سوی دیگر باید گفت مهم‌ترین چالش دولت، دشمنی آمریکا است و این به دلیل سلطه‌ ناپذیری مردم ایران است.

انتهای پیام / گ

حضور استاندار سمنان در شهرستان آرادان

برچسب ها: استانداری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار