۱۵ طرح عمرانی در فراشبند و پاسارگاد افتتاح و کلنگ زنی شد

همزمان با دهه فجر، ۱۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال در شهرستان‌ های فراشبند و پاسارگاد استان فارس افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با این ایام، طرح خط انتقال و محصور کردن چاه آهکی دره خرمایی فراشبند با عمق ۳۰۰ متر و خط انتقال به طول ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، طرح دامداری گوسفند ۵۰۰ راسی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و طرح سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات کشاورزی با صرف ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طرح توسعه بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند با سه میلیارد ریال و طرح ایمن سازی رودخانه‌های فصلی و چند طرح شهری فراشبند با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، طرح ساخت سردخانه، تعمیر و تجهیز کشتارگاه دام شهر فراشبند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و طرح زیبا سازی ورودی شهر فراشبند از سمت بوشهر و بهسازی و تعویض روفوژ بلوار انقلاب و معلم با صرف سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

همزمان با بهره برداری از این طرح‌ ها عملیات اجرای زیرسازی و آسفالت معابر جدید در شهر فراشبند به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال نیز آغاز شد.

در شهرستان پاسارگاد نیز از یک واحد گاوداری ۵۰۰ راسی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال، مدرسه چهار کلاسه الحاقی و مدرسه زینب کبری بخش پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بهره برداری از چهار باب پانسیون پزشک با صرف هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بهره برداری از تولید گل رز شاخه‌ای با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال و بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی مسکن مهر مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

کلنگ ساخت ایستگاه هواشناسی بخش پاسارگاد نیز با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و کلنگ ساخت تقاطع ورودی روستای دهنو بخش پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

انتهای پیام/ت

بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار