همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی؛

بهره برداری از ۲۰۵ طرح عمرانی در شیراز

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز گفت: ۲۰۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در شیراز آماده بهره برداری است.

بهره برداری از ۲۰۵ طرح عمرانی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد امیدوار معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز گفت: ۲۰۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان شیراز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۲۵۷ میلیارد تومان از این طرح‌ها در حوزه شهرداری شیراز و مهمترین آن‌ها افتتاح تقاطع غیرهمسطح مطهری- امیرکبیر و همچنین احداث تقاطع جوادیه است.

امیدوار با اشاره به اینکه ۱۴۲ میلیارد تومان از این طرح‌ها در حوزه انرژی است، ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال پروژه‌های عمرانی در بخش مرکزی شیراز با اعتباری معادل ۸۶ میلیارد تومان، بخش ارژن ۳۰ میلیارد تومان و بخش زرقان نیز ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این ایام طرح‌هایی در حوزه راه سازی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، حوزه آموزش و پرورش ۶۴ میلیارد تومان و در حوزه بهداشت نیز ۱۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز یکی از شاخص‌ترین طرح‌هایی را که در دهه فجر ۹۷ در سطح شهر شیراز به بهره برداری خواهد رسید ایستگاه مترو امام حسین (ع) دانست.

امیدوار تصریح کرد: افتتاح سردخانه ده هزار تنی در شهرک صنعتی با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیز توسط بخش خصوصی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

وی احداث گلخانه تولید گل‌های زینتی با مساحت هشت هزار متر مربع را از پروژه‌های شاخص بخش خصوصی در ایام دهه فجر امسال دانست و افزود: ۱۰۰ پروژه دیگر نیز در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این ایام افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/م

افتتاح تقاطع غیرهمسطح مطهری- امیرکبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار