با حضور آیت الله سعیدی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت در قم

نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت با هدف معرفی دستاورد‌های ۴۰ ساله آستان مقدس حضرت معصومه (س)در قم افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آئین افتتاح نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت با هدف معرفی دستاورد‌های ۴۰ ساله  آستان مقدس حضرت معصومه (س) با حضور آیت‌الله سعیدی،تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران آستان مقدس در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر برگزار شد.

این نمایشگاه  با استفاده از ۱۸ قاب مختلف در سالن نمایشگاه آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی از امروز هم‌زمان با ۱۸ بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرده است و طی ساعات ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ تا تاریخ ۱۸ اسفندماه پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر خواهد بود.

 سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با عنوان «آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» کار خود را با نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» آغاز کرده و ازاین‌پس در مناسبت‌های مختلف و قالب‌های مختلف نمایشگاهی به ارائه خدمات فرهنگی به زائران خواهد پرداخت.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در حاشیه این مراسم  با اشاره به اینکه خدمات فعلی آستان مقدس نسبت به دوران قبل از انقلاب به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه نیست، اظهار داشت: هرسال این آستان مقدس نسبت به سال گذشته به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بیشتری می‌رسد.

انتهای پیام/ش

نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار