عنوان Red Dead Redemption 2 بیش از ۲۳ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخت

شرکت RockStar با فروش بیش از ۲۳ میلیون نسخه از عنوان Red Dead Redemption 2 به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از موفق‌ترین محصولات شرکت RockStar است. طبق گزارشی که چند روز پیش از گروه NPD منتشر شد، عنوان Red Dead Redemotion 2 پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۸ اعلام شده و فروش این عنوان از ۱۷ میلیون نسخه گذشته است.RockStar یک عنوان بی‌نظیر در دستان خود دارد که رقبایش را برای مدت زیادی از آن دور می‌کند.

امروز مشخص شد که موقعیت کنونی عنوان Red dead redemption 2 در کدام سطح است. طبق گزارش Take-Two از این عنوان بیش از ۲۳ میلیون نسخه به خرده فروشان، فروخته شده است. این بدان معنی است که پس از گزارش پیشین Take-Two در ماه نوامبر، این بازی تا پایان سال ۲۰۱۸، ۶ میلیون نسخه دیگر فروخته است. برای یک بازی که هنوز از حضورش در بازار ۶ ماه هم نمی‌گذرد، رسیدن به فروش ۲۳ میلیونی بی‌سابقه است.

تولیدکنندگان این عنوان جذاب در تلاشند تا به موفقیت عنوان GTA V دست پیدا کنند. این عنوان توانسته است به تازگی فروش خود را به ۱۰۰ میلیون برساند. البته پیش‌بینی نمی‌شود که عنوان Red dead redemption 2 بتواند گوی رقابت را از GTA V بقاپد. اما ممکن است فروش این عنوان همچنان مانند شش ماه اول قوی بماند و نسخه‌های بیشتری نسبت به پیش بینی ما بفروشد. در ضمن ممکن است تولیدکنندگان این عنوان نسخه PC آن را هم روانه بازار کنند که مطمئنا سود زیادی برای آن‌ها خواهد داشت.

درآمد خالص این عنوان در سه ماهه اول سال، ۱.۲۴۹ میلیارد دلار بود. در نتیجه این عملکرد در سه ماهه سوم، Take-Two نیز پیش‌بینی‌های مالی سال خود را افزایش داد.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

درآمد عنوان Red Dead Redemption 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار