مشخصات و ویژگی‌های ردمی نوت ۷ و نسخه پرو آن فاش شد +تصاویر

شیائومی مدل میان رده جدید خود، ردمی نوت ۷ را در ماه ژانویه معرفی کرد، همچنین ویژگی‌های جدید ردمی نوت ۷ پرو نیز منتشر شد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۳ تولید مدل‌های میان رده ردمی را آغاز کرد، این سری شامل نسخه دیگری به نام ردمی نوت است که از سال ۲۰۱۴ تا کنون به بازار عرضه می‌شود. به تازگی چهاردهمین مدل از سری ردمی نوت با نام ردمی نوت ۷ معرفی شده و در ماه گذشته میلادی به بازار عرضه شد.

گوشی هوشمند Redmi Note 7

این مدل از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از رزولوشن FHD+ (۱۰۸۰ x. ۲۳۴۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. شرکت شیائومی برای مرکز پردازش مدل میان رده جدید خود از تراشه ۱۴ نانومتری و هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده می‌کند، در کنار این پردازنده، تراشه Adreno 512 وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده دارد.

فناوری

ردمی نوت ۷ در سه نسخه حافظه رم ۳ گیگابایت به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه اصلی، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت عرضه شده است. حافظه اصلی با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقاء است. این مدل به دوربین دوگانه با سنسور‌های ۴۸ و ۵ مگاپیکسل و البته دوربین سلفی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل تجهیز شده است. باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر به همراه شارژ سریع، اندروید ۹.۰ و بلوتوث ۵ نیز از دیگر امکانات این مدل است. ردمی نوت ۷ از قیمت ۱۵۰ یورو آغاز می‌شود.

فناوری

گوشی هوشمند Redmi Note 7 Pro

ردمی نوت ۷ پرو و ردمی Go مدل‌های بعدی شرکت شیائومی هستند، در حال حاضر اطلاعات زیادی از مدل ردمی Go در دسترس نیست، اما به تازگی Lu Weibing مدیر عامل ردمی در فضای مجازی از طرفداران این برند خواست که پیشنهادات خود را در مورد این مدل ارائه دهند، یکی از طرفداران از او خواست که نسخه حافظه رم ۳ گیگابایت با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را حذف کنند و نسخه‌های حافظه رم ۶ گیگابایت به همراه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اصلی را منتشر کنند. از بین تمام پیشنهادات، این مورد درخواست بسیاری از کاربران بود، به همین دلیل Lei Jun مدیر عامل شیائومی اعلام کرد که شاید این پیشنهاد عملی شود.

فناوری

ردمی نوت ۷ پرو در ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش با بریدگی برای دوربین سلفی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع جا پای ردمی نوت ۷ گذاشته و مشخصاتی مشابه دارد. اما به جای اسنپدراگون ۶۶۰ از اسنپدراگون ۶۷۵ استفاده شده است.


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی ردمی نوت ۷

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.