عنوان چهارمی لیگ برتر در دست تکواندوکاران کرمانی

تیم مس کرمان در پایان رقابت‌های لیگ برتر تکواندو کشور توانست با کسب عنوان چهارمی و دو حضور در جمع برترین‌های فصل، خوش بدرخشد.

سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در هفته‌ی پایانی هفدهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان آقایان باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس که در سالن اختصاصی فدراسیون تکواندو در تهران برگزار شد، تیم مس به مصاف تیم ملوان رفت.
وی افزود: دراین رقابت، تکواندوکاران مس با پیروزی ۵ بر ۳ برابر حریف خود و کسب امتیاز کامل این رقابت، رتبه‌ی چهارمی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر را تثبیت کردند.
خواجه حسنی تصریح کرد: در این دیدار، محمد صالح حسین‌زاده، پوریا عبدالرشیدی، فردین نظرپور، سیاوش فخرایی و رسول کسرایی از تیم مس برابر تکواندوکاران رقیب به پیروزی رسیدند.
وی یادآور شد: تیم تکواندو مس با کسب این پیروزی و سه امتیاز این رقابت، از ۱۴ مسابقه‌ی این فصل خود، ۷ پیروزی، یک تساوی و شش شکست را در کارنامه ثبت کرد و با ۵۶ پیروزی انفرادی در مقابل ۵۶ شکست انفرادی و کسب ۲۲ امتیاز بعد از تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن در رده‌ی چهارم ایستاد.
یادآور می‌شود: در پایان این رقابت‌ها تیم مس کرمان با دو عنوان در جمع برترین‌ها حاضر شد، بدین ترتیب سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم مس به عنوان برترین سرپرست و پوریا عبدالرشیدی به عنوان یکی از فنی‌ترین مبارزان این فصل انتخاب شدند.
انتهای پیام/ب

کسب مقام چهارم لیگ برتر توسط تکواندوکاران کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار