راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی و هراس دشمن می‌شود

خطیب جمعه شهرکرد تأکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی و هراس دشمن می‌شود.

نماز جمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ بهمن ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و همچنین گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضرت فاطمه (س) برای تداوم اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از ولایت، گام های بلندی برداشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هم در راستای مکتب فاطمی است و خداباوری و انس با خدا، راز پایداری انقلاب محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مردم و مسئولین باید از انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت الهی در راه رسیدن به رضای خداوند استفاده کنند.

نکونام با بیان اینکه دشمنان در این سال‌ها انواع توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی به کار بستند، اما هرگز موفق نشدند، اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن دشمنان ضعیف هستند و پیروزی نهایی از آن مؤمنین است.

وی ادامه داد: مردم علی رغم همه مشکلات، تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع و پشتیبانی می کنند و چهل سالگی انقلاب را با بصیرت و افتخار جشن می‌گیرند.

خطیب جمعه شهرکرد با دعوت آحاد مردم به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی دشمن می شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از حضور بابصیرت مردم در صحنه های مختلف هراس دارند.

نکونام با اشاره به ۲۰ بهمن سالروز دیدار و بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) در سال 1357 گفت: این روز تاریخی باید همواره گرامی داشته شود، زیرا بیانگر بصیرت بختیاری‌ها در دفاع از راه امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ن

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار