مراسم افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی برگزار شد/تقدیر از برترین‌ها و پیشکسوتان

مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی عصر امروز (پنج شنبه) با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی عصر امروز (پنج شنبه) با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد در این مراسم پس از پخش آیاتی چند از کلام اله مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران و صلاوت خاصه امام رضا (ع)، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به تمامی شرکت کنندگان، برای آن‌ها در مسابقات جام تختی آرزوی موفقیت کرد. بازوند همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

مراسم افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی برگزار شد/تقدیر از برترین‌ها و پیشکسوتان

در ادامه کلیپی از جهان پهلوان غلامرضا تختی برای حاضرین در سالن امام خمینی (ره) پخش شد که استاد پرویز سیروس پور رئیس و دبیر اسبق فدراسیون کشتی و مشاور عالی اجرایی فدراسیون سخنانی را به صورت زنده در وصف زنده یاد تختی این پهلوان و جوانمرد بزرگ ایران و جهان به سمع تماشاگران حاضر در سالن مسابقات رساند.

پس از آن با پخش کلیپی از مدال‌ها و کاپ‌های رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جام تختی که توسط اردشیر پورحکمت نایب قهرمان پیشکسوتان جهان و با پیگیری‌های و هماهنگی‌های استاد سیروس پور در مدت زمان شش ماه و با کیفیتی بسیار عالی ساخته شد، پخش و در ادامه از این پیشکسوت کشتی ایران که این مدال‌ها و کاپ‌ها را به صورت رایگان در اختیار فدراسیون کشتی قرار داد، توسط  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، بهروز نعمتی نماینده مجلس شورای اسلامی و حمید بنی تمیم سرپرست و علیرضا رضایی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی و استاد سیروس پور با اهدای لوح تقدیری که به امضاء قهرمانان کشتی جهان و المپیک کشورمان رسیده بود و همچنین تندیس یادبودی که در سال ۱۳۳۸ در کشور ایتالیا ساخته شده است قدردانی شد.

مراسم افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی برگزار شد/تقدیر از برترین‌ها و پیشکسوتان

در ادامه این مراسم تقدیر که نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر ورزش و جوانان، استاندار کرمانشاه و همچنین مسئولین فدراسیون کشتی حضور داشتند از تنها حامی تیم‌های ملی و فدراسیون کشتی به عنوان حامی مالی برتر سال فنی ۹۷-۹۶ که با حمایت‌های بی دریغ خود پشتیبان تیم‌های ملی کشتی در چند سال گذشته بوده است، با اهدای لوح سپاس و همچنین تندیس جهان پهلوان تختی تقدیر بعمل آمد.

همچنین از پرویز هادی و مهدی علیاری به عنوان برترین آزادکار و فرنگی کار، و بیمه رازی بعنوان برترین باشگاه کشتی آزاد و فرنگی سال فنی ۹۷-۹۶ با حضور کیومرث محرابی سرپرست باشگاه کشتی آزاد و فرنگی بیمه، با اهدای لوح سپاس و یادبود تقدیر بعمل آمد. ضمن اینکه جایزه ۱۵ میلیون تومانی به هادی و علیاری اهداءشد.

مراسم افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی برگزار شد/تقدیر از برترین‌ها و پیشکسوتان

در ادامه این مراسم از بهروز نعمتی نماینده و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی و بازوند استاندار کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

سپس از معاون سیاسی استانداری کرمانشاه، فرماندار این شهر و صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، محمدحسین محبی رییس هیئت کشتی کرمانشاه و محمدحسن محبی قهرمانان کشتی جهان، نادر تقی زاده نایب رئیس و منصور کیانی دبیر هیأت کشتی کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان و داوران این استان با اهدای لوح سپاس و یادبودی تقدیر بعمل آمد.

همچنین از آشوک کومار داور المپیکی از کشور هند و نماینده اتحادیه جهانی در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی نیز تقدیر شد.

پیش از مراسم افتتاحیه گروه ورزش باستانی استان کرمانشاه حرکات باستانی و کشتی پهلونی را برای حاضرین در سالن مسابقات به نمایش گذاشتند.

مراسم افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی برگزار شد/تقدیر از برترین‌ها و پیشکسوتان


بیشتر بخوانید:

نتایج مسابقات صبح روز نخست کشتی آزاد جام تختی/ افتتاحیه رقابت‌ها تا ساعتی دیگر

تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان راهی زاگرب می شود


انتهای پیام/

حضور وزیر ورزش و بسیاری از پیشکسوتان کشتی در افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار