برگزاری جلسه کمیته فنی جام تختی در کرمانشاه برای انتخاب ملی پوشان آزادکار

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از فردا در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور 9 کشور خارجی و نمایندگان کشورمان روزهای 18 و 19 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود و اعضای کمیته فنی بلافاصله پس از اتمام این رقابت ها جلسه ای را برگزار کرده و پس از آن نفرات دعوت شده به اردوی تیم های ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید (زیر 23 سال) مشخص می شوند.

بر این اساس در این نشست، با حضور سرمربیان و کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید در مورد تعیین ترکیب اولیه نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در روزهای 25 و 26 اسفندماه در روسیه (تیم زیر 23 سال اعزام می شود)، رقابت های زیر 23 سال قهرمانی آسیا روزهای 1 تا 5 فروردین ماه سال 98 در مغولستان و رقابت های بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه در چین، بحث، بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

رقابت‌های جام تختی تا مشخص شدن فینالیست ها پنج شنبه، مسابقات شانس مجدد و رده بندی صبح و رقابت های فینال هم از ساعت ۱۴ روز جمعه برگزار می‌شود.

کومار داور المپیکی کشور هند نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این مسابقات است و این رقابت ها بنوعی انتخابی تیم های ملی برای شرکت در جام جهانی روسیه، مسابقات زیر ۲۳ سال و بزرگسالان قهرمانی آسیا در مغولستان و چین محسوب می شود.

غلامرضا محمدی، علی رضا رضایی، محمد طلایی و امیر توکلیان اعضای کمیته فنی این مسابقات هستند و قرار است عصر پنج شنبه مراسم تجلیل از برترین حامی مالی، باشگاه و آزاد و فرنگی کار برتر سال فنی ۹۷-۹۶ همزمان با مراسم افتتاحیه رقابت ها برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

فدراسیون کشتی چه زمانی صاحب رئیس می شود؟

روس ها به دنبال قهرمانی جام جهانی در سردترین شهر جهان


انتهای پیام/

مسابقات جام تختی از فردا با حضور ۹ کشور خارجی آغاز می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار