تبریزی: هدف ما قهرمانی است/ فشار روی من زیاد بود

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: روی من خیلی فشار از سوی رسانه‌ها بود و همیشه می‌گفتند بازیکن میلیاردی، اما این در حالی است که بیشتر بازیکنان این شرایط را دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی تبریزی، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال پیکان در جمع خبرنگاران بیان کرد: استقلال هواداران زیادی دارد و هدف ما قهرمانی است. تلاش مان را بیشتر می کنیم تا این تیم را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم. استقلال مهاجمان خوب و بزرگی دارد و همانطور که گفتم فرقی نمی کند چه کسی بازی می کند یا گل می زند. هدف ما این است تا استقلال بتواند نتایج خوبی کسب کند.

او افزود: ما تیم هستیم و برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم. روی من خیلی فشار از سوی رسانه ها بود و همیشه می‌گفتند بازیکن میلیاردی، اما این در حالی است که بیشتر بازیکنان این شرایط را دارند و اینکه قرارداد من در حال حاضر از زمانیکه در تیم فوتبال ذوب‌آهن بودم، کمتر است.

تبریزی ادامه داد: خوشبختانه موفق شدم مقابل پیکان گلزنی کنم و قشنگ‌ترین صحنه‌ای که در زندگی‌ام دیدم، بعد از بازی با تیم فوتبال سپیدرود بود که مردم در فضای مجازی از من حمایت کردند، باور نمی‌کردم که اینقدر حمایت شوم. امروز هم توانستم گل بزنم و تا حدودی فشار از روی دوش من برداشته شود. مهم موفقیت تیم است و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: خوشحالی نکردنم به دلیل احترام به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بود و دلیلی دیگری نداشت. من در جریان مشکلاتی که بین استقلال و ذوب آهن رخ داد نیستم اما می دانم که این ۲ باشگاه  توافقی کردند و نمی‌دانم بین آنها چه گذشته است، الان بازیکن استقلال هستم و می‌خواهم با تمام وجودم به این تیم کمک کنم. در نیم فصل تلاش زیادی کردم و اکنون نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و امیدوارم تا پایان همین روند را ادامه دهیم. یکی از صمیمی ترین تیم هایی که در آن بازی کردم استقلال است و مشکلی بین بازیکنان و ... وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

شفر:امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند/ از عملکرد همه راضی هستم

حاشیه‌های پیش از دیدار استقلال و پیکان

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/

اظهارات تبریزی درباره دیدار استقلال با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار