لحظه شلیک سارقان خودرو به دختر نوجوان + فیلم

مقاومت یک خانواده در مقابل سارقان مسلح موجب شلیک یکی از سارقان به دختر نوجوان خانواده در خیابان شد.

لحظه شلیک سارقان خودرو به دختر نوجوان + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر نوجوان مکزیکی که قصد داشت از خانواده اش در مقابل چند سارق مسلح خودرو محافظت کند توسط یکی از سارقان مورد هدف گلوله قرار گفت و زخمی شد. این دختر ۱۵ ساله در صندلی جلوی خودرو نشسته بود که ناگهان خودرو توسط چند سارق مسلح محاصره شد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده و به تازگی منتشر شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود چهار سارق مسلح ناگهان این خودروی قرمز رنگ را که در کنار خیابان پارک شده است محاصره می‌کنند.

سارقان سپس با فریاد کشیدن از افرادی که داخل خودرو بودند خواستند تا خودرو را ترک کنند. این ویدئو نشان می‌دهد یک زن جوان به سمت سارقان هجوم برده و تلاش می‌کند مانع سرقت خودرو شود، اما هنگامی که سارق با اسلحه او را تهدید می‌کند وی پا به فرار می‌گذارد. در حالی که زن جوان به خودور مراجعه کرده و از کودک خردسال می‌خواهد تا خودرو را ترک کند ناگهان دختر نوجوان او با یکی از سارقان در حاشیه خیابان درگیر می‌شود. ناگهان یکی از اعضای باند سارقان به سمت این دختر دو گلوله شلیک می‌کند و این دختر در حالی که غرق خون است توسط یکی از اعضای خانواده که مردی است که کلاه سفید بر سر دارد از صحنه دور می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی مکزیک این دختر نوجوان بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و حال او مساعد گزارش شده است. این حادثه وحشتناک در منطقه " جاردینس د. کرو گردو کلونی " شهر ایکاتپک" واقع در مرکز مکزیک رخ داد.

"فرناندو ویلچیز کنترراس"، شهردار شهر ایکاتپک در این باره گفت: " امنیت چیزی است که ما هر روز برای بدست آوردن آن می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم و هرگز میدان را خالی نخواهیم کرد. ما آماده ایم تا با جرم و جنایت رودررو بجنگیم. "

گفتنی است؛ جستجو‌های پلیس برای دستگیری سارقان مسلح آغاز شده، اما تاکنون هیچ فردی در این باره دستگیر نشده است.

انتهای پیام/

لحظه سرقت خودرو توسط سارقان مسلح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.