۲۲ بهمن، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخاب گرا

۲۲ بهمن، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخاب گراست که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه های دلهره آور، حفاظت کرده اند.

۲۲ بهمن، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخاب گرابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سازمان بسبج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور در این روز دعوت کرد، متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر، ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کاملترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند.

این روز بزرگ، جشن ملتی باایمان، مصمم و انتخاب گراست که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه های دلهره آور، همچون: جان شیرین، حفاظت و حراست کرده و آن را گرامی داشته اند.

ما بزرگان، ریش سفیدان، نخبگان، معلمان، دانش آموزان و معتمدین جامعه عشایری استان، همگام با دیگر مردم همیشه در صحنه، ضمن عرض تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، از آحادمردم شریف استان کرمان، برای شرکت در این راهپیمایی که بدون شک، دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت بزرگ ایران اسلامی است، دعوت به عمل می آورد.


سازمان بسیج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.