امام جمعه اردکان:

پیروزی انقلاب اسلامی پایان تحقیر ملت ایران بود

امام جمعه اردکان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پایان تحقیر ملت ایران بود که بر عزت این کشور افزود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پایان تحقیر ملت ایران بود که با شهادت دوست و دشمن بر عزت و عظمت ملت ایران افزود و اقتدار کشور ما را افزایش داد و این آغاز حاکمیت امامت و ولایت بود.

وی افزود: ما بر این باوریم که بدون ولایت و امامت اعمال صالح در پیشگاه خداوند قبول نخواهد بود.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، ولایت، رهبری و انقلاب است که به فرموده قرآن کریم هر کار و عملی که کفار و دشمنان اسلام را به خشم آورد عمل صالح است.

حجت الاسلام شاکر در بخشی از سخنان خود بیان داشت: نباید کفار برمسلمان سلطه پیدا کنند چه سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و جلوگیری از قدرت و سلطه کفار بر مسلمانان از واجبات شرعی مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان اردکان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و شرکت آن‌ها در راهپیمایی باید پررنگ جلوه کند افزود: امروز همه می‌دانند که حضور میلیونی مردم در صحنه‌های انقلاب آن هم با فضا‌های ارتباطی جمعی که به وجود آمده است رعب و وحشت ما را در دل دشمنان قرار می‌دهد و امید آن‌ها را نا امید می‌کند و این حضور به دشمنان ابلاغ می‌کند که ملت ایران پای تمام آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد اختلافاتی که گاهی به وجود می‌آید باز نشان می‌دهد که مردم به پای اصل نظام ایستادند.

حجت الاسلام شاکر در پایان خواستار حضور همه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شد و افزود: انشالله در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شاهد حضور خیره‌کننده مردم در راهپیمایی خواهیم بود و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد و دشمنان بدانند که هر آنچه بر ملت ایران فشار وارد کنند این ملت قوی‌تر و مقتدرتر خواهد شد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار