به مناسبت دهه فجر؛

بهره برداری از مجموعه ورزشی در شیراز

به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه ورزشی توحید با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز افتتاح شد.

بهره برداری از مجموعه ورزشی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد زارعی یکی از سرمایه گذاران ساخت مجموعه ورزشی توحید، با بیان اینکه عملیات ساخت این مجموعه ورزشی از سال ۹۴ آغاز شده است، گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در بلوار دولت در منطقه‌ای کم برخوردار احداث و افتتاح شد.

وی افزود: این مجموعه ورزشی در هزار و ۶۰۰ متر زمین با بیش از ۲ هزار متر زیربنا ساخته شده است و از امکاناتی شامل، سالن چند منظوره توپی ویژه ورزش‌های والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال سالن استخر و مجموعه ورزش‌های آبی و آب درمانی، سالن بدنسازی، ایروبیک و تمامی ورزش‌های آمادگی جسمانی برخوردار است.

زارعی ادامه داد: در این منطقه که جمعیت زیادی را هم در خود جای داده، پیشتر تا ۱۰ کیلو متری آن هیچ گونه امکانات ورزشی حتی زمین چمن هم وجود نداشت و برای دسترسی آسان‌تر ساکنان این منطقه تصمیم به ایجاد این مجموعه ورزشی در این مکان گرفتیم.

سرمایه گذار ساخت مجموعه ورزشی توحید تصریح کرد: بنا داریم در آینده نزدیک این مجموعه ورزشی را توسعه دهیم و امکانات بیشتری برای راه اندازی سایر رشته‌های ورزشی در آن مهیا کنیم.

او گفت: در ساخت این مجموعه، هیچ دستگاه اجرایی و یا نهادی کمک نکرده و همه اعتبار آن از سوی بخش خصوصی تامین شده است.
انتهای پیام/م

افتتاح مجموعه ورزشی توحید شیراز

برچسب ها: دهه فجر 97 ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار