راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسی‌تر از گذشته

امام جمعه موقت پلدختر گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید متفاوت‌تر و حماسی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام کاظم تیموری امام جمعه موقت پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر از مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر خواست با شرکت گسترده و پرشور و با شکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی و برگ زرین دیگری بر کتاب بر افتخار حماسه آفرینی‌های شهرستان اضافه کنند.

وی به ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی و سالروز بیعت همافران با امام راحل در سال ۵۷ اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت ارتش و نیروی هوایی در آن زمان ارزش بسیار بالایی داشت، زیرا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این بیعت تاریخی در حقیقت پایه‌های رژیم ستمشاهی را متزلزل و در پیروزی انقلاب نقش موثری داشت.

وی همچنین به ۲۰ بهمن سال ۶۴ سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر هشت اشاره کرد و افزود: عملیات غرور آفرین فتح فاو حماسه‌ای بی نظیر در دوران دفاع مقدس بود که سرنوشت جنگ را در مقابل رژیم بعث و حامیانش به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

امام جمعه موقت پلدختر در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت:دیواره ساحلی و کانال تخریبی شهر پلدختر که در جریان سیل اخیر تخریب شده برای جلوگیری اتفاقا ناگوار در بارندگی‌های آینده بازسازی شود.

وی افزود: سیل اخیر خسارت‌های زیادی به شهرستان پلدختر در بخش‌های مختلف کشاورزی و زیر بنایی وارد کرده که توجه بیشتر مسئولان و مدیریت بحران استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/م

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید حماسی‌تر از گذشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار