ترامپ از توافق درباره زمان و مکان دیدار خود با رهبر کره شمالی خبر داد

دونالد ترامپ از توافق بر سر زمان و مکان دیدار دوم خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خبر داده و اعلام کرد این دیدار در پایان فوریه و در پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.

ترامپ از توافق درباره زمان و مکان دیدار خود با رهبر کره شمالی خبر دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از توافق بر سر زمان و مکان دیدار دوم خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خبر داده و اعلام کرد این دیدار در پایان فوریه و در پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.

ترامپ در صفحه شخصی توئیتر خود با اعلام این خبر نوشت: «نمایندگان من به‌تازگی و بعد از یک نشست سازنده، کره شمالی را ترک کردند. درباره زمان و مکان دیدار دوم با کیم جونگ اون توافق شد.»

وی با اعلام اینکه دومین دیدارش با رهبر کره شمالی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند) در هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد، افزود: «نمایندگان من همین حالا کره شمالی را پس از یک دیدار سازنده و توافق درباره زمان و تاریخ دومین نشست سران با کیم جونگ اون ترک کردند. این دیدار در هانوی ویتنام و در روز‌های ۲۷ و ۲۸ فوریه برگزار خواهد شد. منتظر دیدار با کیم جونگ اون و پیشبرد آرمان صلح هستم.!»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در توئیت دیگری به تعریف و تمجید از رهبر کره شمالی پرداخته و نوشت: «کره شمالی تحت رهبری کیم جونگ‌اون به یک قدرت اقتصادی بزرگ تبدیل خواهد شد. شاید او عده‌ای را شگفت‌زده کند، اما مرا نه، زیرا من او را شناختم و کاملا توانایی‌های او را درک کردم.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار