جلسه تفتیش عقاید منافقین + صوت

فایل صوتی جلسه تفتیش عقاید اعضای منافقین را می‌شنوید.

جلسه تفتیش عقاید منافقین + صوتبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بخشی از جلسه تفتیش عقاید اعضای سازمان منافقین در قالب یک فایل صوتی منتشر شده است. جلسه تفتیش عقاید هر روز در مقر این سازمان در تیرانا پایتخت آلبانی انجام می‌شود.

نام سازمانی این جلسه «فاکت‌خوانی» است و اعضا موظفند گناه‌ها و خطا‌های خود را روزانه روی کاغذ نوشته و به مقامات بالاتر گزارش دهند.

عملیات‌های جاری که در واقع یکی از تکنیک‌ها و مناسبات درون فرقه‌ای منافقین به شمار می‌آید، از پادگان اشرف در عراق شروع شد و تا کنون حتی در اشرف ۳ در آلبانی هم ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: دیده نشده‌های فرقه رجوی در مستند «به نام خلق» + فیلم 


انتهای پیام/
 

جنایات سازمان مجاهدین خلق + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
این کارها اسمش مبارزه نیست که یک سری آدم بی گناه روبکشند‌.اینا(منافقین)عقده ای هستندو خبیث.انشاالله ذلیل بشن بحق پنج تن.خدانگهدارهمه آدم خوبا
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۴:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
داعشی اند . والا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۳:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
خلایق هر چه لایق ، واقعاً استحقاق و لیاقت کسانی که سرسپردة سازمانی شده اند که در راس آن شیاطینی مثل مسعود رجوی و آن زنک که داستان پیوند شرم آورشان از خاطره ها پاک نشده و نخواهد شد همینه ، اگر کسی سر سوزنی عقل و شعور و وجدان و شرف داشته باشد می تواند مطیع فرقه ای شود که دستور قتل هزاران انسان بی گناه را به صرف داشتن ظاهر اسلامی صادر می کند ؟ حتی سر کودکان خردسال را بر سر سفرة افطار به جرم داشتن تقید مذهبی والدینشان از تن جدا می کند ؟ ، مزة ذلت دنیا را بچشید که آخرتتان بسیار بدتر از دنیایتان است .
United States of America
poya
۰۰:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
ترکیب دیوانگی و وحشی گیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
این‌ منافقین عقب‌افتاده‌دیگه‌ازکدوم‌سیاره‌اومدن‌چقدر‌حقارت چقدر‌بیسوادی‌
آخرین اخبار