دعوت بنیاد ملی نخبگان برای حضور در راهپیمایی یوم الله:

تمسک به ولایت فقیه، رمز تداوم انقلاب و راه عبور از مشکلات

تمسک از ولایت فقیه، وحدت، صبر و توجه به نیروی جوان، رمز تداوم انقلاب و راه عبور از مشکلات است.

همه می‌آییم

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایام دهه‌فجر یاد آور ایستادگی‌ها، جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های ملت انقلابی و فکور و نخبگان ایران اسلامی است که با حضور موثر و کارامد خود در همه‌ عرصه‌ها به‌ویژه علم و فناوری، در صحنه نبرد با خودکامگی و استبداد سر بلند و سرافراز بر سکوی اقتدار و پیروزی ایستادند.

ملت ایران امروز پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران نشان داده است که استعمارگران و زورگویان در دستیابی به اهداف کوته نظرانه خود که داعیه سردمداری و سلطه بر جهان را دارند، در برابر عزت و مقاومت ابن مردم دلاور ناکام و در مانده هستند.

بی‌شک امت هوشیار و بیدار اسلامی نیک می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور، نه در اعتماد به نظام فرسوده لیبرال دموکراسی غرب بلکه در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، توجه به وحدت اسلامی، صبر و حضور هوشمندانه در صحنه‌ و توجه به نیروی انسانی جوان، خلاق و ما می‌توانیم در گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

اینک که تأثیرات شگرف انقلاب اسلامی در محیط بین‌الملل، بیش از هر مقطع تاریخی در اعتراف جهانیان در تبدیل‌شدن ملت ایران به قطب تأثیرگذار جهانی مشهود است، پس از سال‌ها، نقاب از چهره استکبار جهانی برداشته و خوی استکباری آن را بیش از پیش نمایان کرده است. سیاست‌های کینه‌ورزانه‌ای که چهاردهه، اثبات‌کننده این نکته است که ذات نظام سلطه، استکباری است و با رفتن دولت‌ها، تغییری در آن صورت نخواهد پذیرفت، همچنان‌که عملکرد روز‌های اخیر دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه و نژادپرستانه علیه انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی آن را تأیید می‌کند.

همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن را «مظهر اقتدار ملی» و «مظهر ملت ایران» اعلام فرموده اند، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمع دانشمندان، نخبگان، سرآمدان، فناوران و دانشگاهیان دعوت می‌کند، دوشادوش مردم با حضور ارزشمندشان، این حرکت مقتدرانه را در سال حمایت از تولید ملی، حضور تاثیرگذاری یابند تا شکرانه‌ای باشد برای شجره سبز و سروقامت انقلاب اسلامی، در بستر ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی و معطر از تحقق وعده‌های الهی در چهلمین سالگرد پیروزی خود، راه استقلال و سربلندی خود را در جهت شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی طی می‌کند. ان شاءلله.

انتهای پیام/

لزوم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.