استیلی: انتظار داریم باشگاه‌ها شرایط ما را درک کنند/ موفقیت تیم امید در گرو تعامل دو جانبه است

مدیر تیم ملى فوتبال امید ایران در خصوص غیبت تعدادى از بازیکنان این تیم در اردوى بهمن ماه گفت:موفقیت تیم امید در گرو همکارى و تعامل دو جانبه است.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال حمید استیلى مدیر تیم ملی امید در این خصوص اظهار داشت:ما در اولین جلسه تمرین شاهد غیبت تعدادى از بازیکنان دعوت شده بودیم و کار را با حداقل نفرات در این اردو آغاز کردیم. باید بگویم که شرایط خاص باشگاه‌ها و فشردگى برنامه مسابقات را درک مى کنیم، با این وجود انتظار همکارى و تعامل بیشترى داریم تا به تیم امید لطمه اى وارد نشود.

مدیر تیم امید اضافه کرد:امیدواریم بعد از بازى هاى روز یکشنبه دیگر نفرات هم به اردو اضافه شوند و تمرین شرایط بهترى پیدا کند. چرا که این اردو‌ها براى کادر فنى تیم امید اهمیت زیادى دارد. فراموش نکنیم که متاسفانه اکثر بازیکنان ما در باشگاههاى خودشان بازى نمى کنند و به همین دلیل از شرایط مسابقه دور مى شوند. بر این اساس برگزارى اردو و انجام مسابقه براى تیم امید بسیار ضرورى است چرا که مى خواهیم اعضاى تیم در شرایط مسابقه باشند.

استیلى در پایان گفت:تیم امید شرایط ویژه اى دارد و حالا اولویت اصلى فوتبال کشور است. فراموش نکنیم که فرصت زیادى تا آغاز مسابقات نداریم و در این شرایط باید آماده سازى خوبى داشته باشیم چرا که بازى هاى فروردین ماه بسیار فشرده و نزدیک است. امیدواریم باشگاه‌ها این موقعیت حساس را درک کنند و با توجه به اهمیت مسابقات پیش روى در راستاى توجه به منافع ملى نهایت همکارى را با تیم امید داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

اولین تمرین تیم امید با حضور ١١ بازیکن انجام شد

اکنون راحت‌تر از ساختمان "پک" استفاده می‌کنیم

زمان حضور کرانچار در ایران مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات استیلی پیش از شروع تمرین امروز تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار