اولین تمرین تیم امید با حضور ١١ بازیکن انجام شد

نخستین تمرین تیم ملى فوتبال در اردوى بهمن ماه صبح امروز (شنبه) در پژوهشگاه ملى نفت تهران انجام شد.

اولین تمرین تیم امید با حضور ١١ بازیکن انجام شدبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال در آغاز این تمرین که از ساعت ١١ با حضور ١١ بازیکن شروع شد حمید استیلى مدیر تیم امید خطاب به بازیکنان اظهار داشت: خیلى خوشحالیم که در این اردو باز هم کنار هم هستیم. از باشگاه هایى که نفرات ملى پوش را در اختیار تیم امید گذاشتند قدردانى مى کنیم همچنین بعد از بازى هاى فردا تعدادى دیگر از بچه‌ها هم به اردوى ما ملحق مى شوند. فراموش نکنیم که نظم و انضباط مهمترین مسئله براى ماست همچنین باید از فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات به بهترین شکل استفاده کنیم.

در ادامه کرانچار سرمربى تیم امید گفت: از شما انتظار دارم که مثل همیشه حرفه اى رفتار کنید. تعداد ما در جدیت تمرینات اثرى ندارد و فردا نفرات دیگر هم به اردو اضافه مى شوند. فرصت باقیمانده براى ما خیلى مهم است و تلاش مى کنیم تا باز هم مسابقاتى را برگزار کنیم.

گفتنى است در این تمرین شهاب عادلى به دلیل مصدومیت غایب بود در حالى که طاهرخانی، صیادمنش، قائدى، آذری، نورافکن، پورابوالقاسم، ساکی، جبیره، طاهری، آغاسی، اقاجان پور، مهدیخانى، نامداری و زامهران هنوز خود را به کادر فنى تیم امید معرفى نکرده اند.


بیشتر بخوانید:
قرارداد خواهر خواندگی فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون‌های چین و قطر امضا شد
زمان حضور کرانچار در ایران مشخص شد
دیدار دوستانه‌ای برای تیم ملی فوتبال امید برنامه ریزی نشده است


انتهای پیام/

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.