حریف ذوب آهن با پرواز چارتر در ایران/ هشدار رسانه عربی به کویتی‌ها

با اعلام رسانه الکوره، اعضای تیم فوتبال الکویت کویت، فردا (یکشنبه) با پرواز چارتر راهی اصفهان خواهند شد.

حریف ذوب آهن با پرواز چارتر در ایران/ هشدار رسانه عربی به کویتی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درحالی باید در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الکویت کویت برود که امیدوارست با پیروزی مقابل این تیم، رقیب الغرافه قطر برای صعود به مرحله گروهی شود. دیدار سبزپوشان اصفهانی با نماینده کویت، سه شنبه ۲۳ بهمن در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

رسانه الکوره عربی ساعتی پیش با انتشار گزارشی نوشت:  الکویت با شکست نماینده اردن رقیب ذوب آهن ایران شد و باید به مصاف این تیم برود. هوای اصفهان پیش از شروع بازی خیلی سرد است و به ۶ درجه زیر صفر  هم خواهد رسید و احتمال بارش برف نیز وجود دارد. بازیکنان باید آمادگی لازم را برای بازی داشته باشند و محتاط عمل کنند.

این رسانه ادامه داد: همچنین مسئولان تیم کویتی تصمیم گرفتند تا بازیکنان با پروازی چارتر فردا (یکشنبه) راهی اصفهان شوند تا شرایط بازیکنان راحت تر باشد.  تمرین این تیم روز گذشته در حالی برگزار شد که مشاری غنام یکی از بازیکنان الکویت به خاطر مصدومیت در آن حضور نداشت و کادر پزشکی الکویت در نظر دارد این بازیکن را به دیدار با ذوب آهن برساند.

الکوره در پایان نوشت، الکویت موفق شد در یک بازی سخت در بازی ابتدایی نماینده اردن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و در این مرحله باید با ذوب آهن دیدار کند.

گفتنی است، مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز تماشای این دیدار را برای هواداران شان رایگان اعلام کردند تا بتوانند با حمایت آن ها به پیروزی برسند. از سویی دیگر محمدرضا خلعتبری به دلیل مصدومیت به این دیدار نخواهد رسید و غایب است.

شاگردان منصوریان در صورت صعود از مرحله پلی‌آف، در گروه A فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوصل امارات، الزوراء عراق و پلی‌آف دوم که احتمالا تیم صعود کننده از آن النصر عربستان باشد، مواجه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می‌دهد

آذری: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که فتحی را برای ما پیدا کردند/ چک ۲۰۰ میلیونی استقلال امروز پاس نشد

آذری از خجالت فتحی در آمد


انتهای پیام/

زمان حضور حریف آسیایی ذوب آهن در اصفهان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار