محدودیت‌های ترافیکی قزوین در راهپیمایی ۲۲بهمن

رئیس پلیس راهور استان برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قزوین را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان گفت: محدودیت‌های مسیر شماره یک در میدان میرعماد به سمت تقاطع نادری، پل نادری مسیر شمال به جنوب، تقاطع نادری به سمت میدان آزادی، خیابان عبید زاکانی مسیر شمال به جنوب و تقاطع بازار به سمت میدان آزادی است.

سرهنگ حسن پور، محدودیت‌های مسیر شماره دو را در تقاطع ولیعصر تا پل طالقانی، پل طالقانی تا سه راهی خیام، تقاطع شهرداری خیام به سمت سه راهی خیام و سه راهی خیام تا تقاطع بانک ملی بیان کرد.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های مسیر شماره سه هم در خیابان پیغمبریه حد فاصل میدان آزادی تا سه راهی شهربانی، خیابان هلال احمر مسیر تقاطع بانک ملی تا سه راهی شهربانی، تقاطع مولوی –انصاری به سمت سه راهی شهربانی و خیابان شهدا حد فاصل سه راهی شهربانی تا تقاطع شهدا اجرا می‌شود.

سرهنگ حسن پور گفت: از ساعت ۱۲ امشب نیرو‌های راهور استان برای پاکسازی توقف خودرو‌ها اقدام خواهند کرد و از ساکنین و کسبه مسیر‌های راهپیمایی خواستار همکاری بیشتر با پلیس هستیم.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: تردد خودرو‌ها تا ساعت ۸ صبح روز ۲۲ بهمن در مسیر‌ها امکان پذیر است و از این ساعت به بعد تا اتمام راهپیمایی امکان تردد وجود ندارد.

وی یادآور شد: هیچگونه وسیله نقلیه موتور، خودرو و دوچرخه حق تردد از مسیر‌های اعلام شده در ساعات محدودیت ترافیک را ندارد.

سرهنگ حسن پور افزود: در شهرستان‌های تاکستان، آبیک، البرز، بوئین زهرا و آوج هم راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهیم داشت که از مردم می‌خواهیم با نیرو‌های راهور برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه نهایت همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از مردم خواست از پارک وسایل نقلیه خود در حاشیه مسیر‌هایی اعلامی خودداری و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

انتهای پیام/ک

در مسیرهای راهپیمایی در شهر قزوین محدودیت های ترافیک اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار