اولین تصاویر زنده از اکسپریا XA3 منتشر شد

تصاویر زنده پرچمدار بعدی سونی، XA3 در فضای مجازی لو رفت و ظاهر آن تا حدودی مشخص شد.

اولین تصاویر زنده از اکسپریا XA3 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود سونی در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) یک گوشی را معرفی کند و در حالی که مطمئن نیستیم این گوشی اکسپریا XZ4 باشد، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی قرار است اکسپریا XA3 باشد که نسبت تصویر نمایشگر آن ۲۱:۹ است. این نمایشگر به صورت اختصاصی توسط سونی ساخته شده و به نام CinemaWide شناخته می‌شود. سایت sumahoinfo.com چند تصویر واقعی از این گوشی را منتشر کرده است. این تصاویر که چندان واضح هم نیستند، گوشی آینده سونی را نشان می‌دهد. اگرچه وضوح چندانی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد، آن‌ها یک نمایشگر بلند را نشان می‌دهند. بر اساس این خبر، این تصاویر اسکرین‌شات‌هایی از عکس‌هایی هستند که در حال حاضر از سایت اصلی برداشته شده‌اند.

این تصاویر پس از زمانی منتشر شده‌اند که رندرهای مطبوعاتی اکسپریا XA3 در فضای مجازی لو رفته بودند. تنها چیزی که در این تصاویر دیده می‌شود و متفاوت است، محل قرارگیری دوربین این گوشی است. در این تصاویر دیده می‌شود که دوربین‌های گوشی به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند و فلش LED هم بالای دو لنز دوربین دیده می‌شود. تنها شایعه‌ای که درباره این دوربین‌ها وجود دارد، این است که یکی از این لنز‌ها ۲۳ مگاپیکسل است.

اولین تصاویر زنده از اکسپریا XA3 منتشر شد

در قسمت کناری این دستگاه سه دکمه وجود دارد که مربوط به سوئیچ دستگاه و دکمه‌های حجم صدای آن است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه و بین این دو دکمه قرار دارد. سونی سال‌ها پیش برای قرار دادن دکمه سوئیچ و اسکنر اثر انگشت در یک نقطه مشکل داشت که حالا این مشکل برطرف شده و به راحتی از این امکان استفاده می‌کند. محل قرارگیری دکمه‌های دیده شده در این تصاویر، همان محلی است که رندرهای مطبوعاتی این گوشی نشان می‌دادند.

به نظر می‌رسد دستگاه‌های دیگری در گروه گوشی‌های اندروید دارای چنین نمایشگر بلندی باشد و مشخص نیست که برنامه‌های اندروید روی این گوشی چگونه اجرا خواهند شد. تنها امید می‌رود که توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندرویدی شرایطی را فراهم کنند تا برنامه‌ها روی چنین گوشی‌هایی به راحتی و بدون مشکل اجرا شوند. بازی‌های اندرویدی هم زمان خاصی خواهند برد تا با نمایشگر به این بلندی سازگار شوند.

اولین تصاویر زنده از اکسپریا XA3 منتشر شد

اولین تصاویر زنده از اکسپریا XA3 منتشر شد

بر اساس شایعات، اکسپریا XA3 دارای رزولوشن +FHD باشد و اندازه نسخه معمولی و نسخه اولترای XA3 به ترتیب، ۵.۹ و ۶.۵ اینچ خواهد بود. در عین حال، انتظار می‌رود سونی اکسپریا XA3 دارای پردازنده Snapdragon 660 باشد که با سیستم عامل اندروید 8 اورئو همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: دیسلایک دردسر ساز شد؛ احتمال حذف گزینه نمی‌پسندم در ویدئو‌های یوتیوب


انتهای پیام/

تصاویر سونی اکسپریا XA3 فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار