سونی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی، فناوری ToFدر دوربین سه‌ بعدی را معرفی کرد +فیلم

سونی به تازگی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی به نام «زندگی با DepthSense» کاربردهای فناوری ToFدر دوربین‌های سه‌بعدی را نشان داد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۵، سونی شرکت Softkinetic بلژیک را خریداری کرد که دوربین‌های سه‌بعدی به نام DepthSense را تولید می‌کرد. دیروز، سونی یک ویدئو جدید با عنوان «زندگی با DepthSense» منتشر کرد که کاربردهای مختلفی را برای تلفن‌های همراه با دوربین‌های سه‌بعدی ToF نشان می‌دهد.

در اول این ویدئو قابلیت تصویر گرافیتی مجازی نشان داده شده است. در این فیلم مشاهده می‌کنید که دختر یک خانواده برای پدر خود در محلی از خانه گرافیتی مجازی کشیده است. پدر نیز پس از بازگشت به خانه به راحتی با استفاده از دوربین گوشی خود این تصاویر را مشاهده می‌کند. حتی این فرد در این گرافیتی‌های مجازی قدم می‌زند و چیزهای جدیدتری پیدا می‌کند.

در بخش بعدی فیلم قرار دادن قابلیت ToF در دوربین جلویی را مشاهده می‌کنیم. همان طور که معلوم است این کار برای پیشرفت انیمیشن عکس‌های سلفی است. در دقیقه ۱:۱۵ شما شاهد استفاده از این تکنولوژی برای سرگرمی هستید. در این بخش افرادی با استفاده از اسلحه‌هایی که با دستان خود درست کرده‌اند، به ربات‌ها شلیک می‌کنند و آن‌ها را از بین می‌برند.

یکی از بهترین قسمت‌های این ویدئو زمانی است که فروشنده می‌تواند به کمک این تکنولوژی از محصول خود عکس تهیه کند و خریدار با دیدن آن عکس از اندازه دقیق آن باخبر شود. همان طور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید خریدار به راحتی می‌تواند از جای‌گیری تبلت خود در کیفی که قصد خرید آن را دارد، مطمئن شود.

دیروز گزارشی به دست ما رسید که در آن ادعا می‌شد گوشی اکسپریا XZ4 دارای دوربینی با تکنولوژی ToF خواهد بود، در نتیجه به نظر می‌رسد انتشار این ویدئو تصادفی نیست.

به نظر نمی‌رسد گوشی‌هایی که در این تبلیغ استفاده شده‌اند، اکسپریا باشند زیرا کناره‌های این تلفن همراه گردتر از اعضای خانواده اکسپریا است. به احتمال زیاد دستگاه‌های استفاده شده در این تبلیغ ماکت‌هایی هستند که با جلوه‌های ویژه ادغام شده‌اند. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

فناوری ToF در دوربین سه‌بعدی سونی

برچسب ها: فناوری ، دوربین ، سونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.