همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان ارومیه

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر وبا حضور استاندار آذربایجان غربی، آیین بهره برداری از طرح‌های گازرسانی روستایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایحان غربی و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۱۵ روستا بصورت نمادین در روستای آغ بلاغ و حصار از روستا‌های بخش مرکزی ارومیه آغاز شد.
 
استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهمترین فلسفه‌های ایجاد نظام جمهوری اسلامی، رفع محرومیت‌ها و تبعیضات است، گفت: در این راستا و برای محرومیت زدایی علی رغم وجود مشکلات و تحریم‌ها، اقدامات خوبی صورت گرفته، ولی در شاخص‌ها همچنان از متوسط کشوری عقب هستیم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
 
شهریاری با بیان اینکه امروز ۱۰۸۶ روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: علی رغم کاهش صادرات نفتی و کاهش درآمد‌های دولتی، امسال نسبت به سال گذشته تخصیص بودجه خوبی داشتیم و خوشبختانه در همین ایام دهه مبارکه فجر ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در آذربایجان غربی افتتاح شد.
 
مقام عالی استان ادامه داد: آذربایجان غربی از نظر جمعیت چهار دهم درصد جمعیت کشور را در خود جای داده و ۵ درصد نیز بودجه از سوی دولت به ما اختصاص می‌یابد و امسال در رشد بودجه ششمین استان کشور هستیم لذا دولت اهتمام ویژه‌ای برای محرومیت زدایی و رفع تبعیض دارد و امیدواریم در سال‌های آتی اقدامات خوبی در استان علی الخصوص در نقاط محروم و کم برخوردار صورت گیرد.
 
استاندار آذربایجان غربی در خصوص رفع و پیگیری سایر مشکلات این دو روستا از جمله نبود راه مناسب، طرح هادی ناتمام، نبود معلم، و تیر‌های برق قول مساعد داد.
 
انتهای پیام/م

 

گاز رسانی به روستاهای ارومیه

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.