تمهیدات اورژانس در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

آماده باش ۴۱ فروند بالگرد و ۵۵۰۰ آمبولانس در روز ۲۲ بهمن

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۷ هزار نیروی کادر فوریت‌های پزشکی و ۵۵۰۰ آمبولانس در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده باش هستند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص تمهیدات سازمان اورژانس در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: طی برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده، آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس با نظم و فاصله معینی، تمامی مسیر‌های راهپیمایی را پوشش می‌دهند و امکانات اورژانس در این مسیر‌ها مستقر است.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: اتوبوس آمبولانس‌ها و آمبولانس‌ها مجهز به امکانات اولیه امدادی و کادر فوریت‌های پزشکی هستند.

آماده باش ۳۳۰ دستگاه موتور آمبولانس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن، ۴۱ فروند بالگرد در سراسر کشور آمادگی خدمات رسانی در مواقع اضطرار و بحرانی به هموطنان را دارند، تصریح کرد: با توجه به جمعیت و ترافیک مخصوصا در کلانشهرها، ۳۳۰ دستگاه موتور آمبولانس نیز آماده ارائه خدمات بوده و در مسیر‌های راهپیمایی مستقر خواهند شد.

کولیوند با بیان اینکه پرسنل اورژانس آمادگی کامل برای ارائه خدمات فوری درمانی و اورژانسی به مردم را دارند، عنوان کرد: در مجموع، حضور ۷ هزار نیروی کادر فوریت‌های پزشکی، ۵۵۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در مسیر‌های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پیش بینی شده که مانند هرسال، به مردم عزیز کشورمان خدمات اورژانسی ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارسلامت ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار