بهره برداری از ۷۳ طرح در خراسان جنوبی

۷۳ طرح در دهمین روز از دهه فجر با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،۷۳ طرح در دهمین روز از دهه فجر با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

در شهرستان بشرویه ۸ طرح از جمله مجتمع شترمرغ، مدرسه خیرساز، راه روستایی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شفا و تسطیح و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی با هزینه ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در شهرستان طبس ۳ طرح شامل روشنایی بلوار شهدا، یادمان شهدای گمنام و آسفالت معابر شهری با هزینه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

در شهرستان خوسف ۱۸ طرح از جمله برق رسانی به روستای هویگان به نمایندگی از ۱۲ پروژه روستایی، اجرای ۲ طرح هادی، احیا و مرمت ۲ قنات، آسفالت جاده روستایی و مدرسه خیر ساز با هزینه ۳ میلیارد و ۵۱۲‌ میلیون تومان بهره برداری شد.

در شهرستان نهبندان ۴ طرح شامل اصلاح و توزیع شبکه آب شهری و رونمایی از ۲ خودروی پیشرفته‌ امداد نجات هلال احمر  و اورژانس ١١٥ برای بهره مندی ١٨ هزار نفر با هزینه ٣ میلیارد و ٩٠ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در شهرستان درمیان ۲۵ طرح از جمله زیر سازی و آسفالت معابر شهر قهستان، سالن چند منظوره روستای سیدان، ۳ بوستان روستایی، اجرای خط انتقال چشمه زیارت روستای سیدان با هزینه ۲ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان به بهره برداری رسید و با افتتاح آن‌ها هزار و ۵۰۰ خانوار بخش قهستان درمیان از مزایای آن  بهره‌مند شدند.

در شهرستان قاین نیز ۱۵ طرح از جمله لوله گذاری مزارع کشاورزی و قنات ۳ روستا، سنگفرش معابر روستای جبار، آسفالت ۱۰ کیلومتر از جاده بزن آباد- ابراهیم آباد و بوستان روستای کلی با هزینه ۸۹۵ میلیون تومان بهره برادی شد.

انتهای پیام/غ

بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه برای طرح های خراسان جنوبی 

برچسب ها: انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار